И ние произвеждахме рейсове Чавдар и Жигули по руски лиценз.
отговорСигнализирай
34
Анонимен преди 3 години
173
Хората искаха да правим коли,безпилотници,......ама алчни селски *** не дава ,ако нее 100% на печалба и с рушвет в задния жоб.
отговорСигнализирай
33
Анонимен преди 3 години
272
До 31...Не бъркай електрокарите с мотокарите. Електрокарите намаха тежести. Мотокарите имаха тежести отзад за да не им се вдига задницата като повдигат тежки товари. Мотокарите бяха с дизелов двигател Перкинс. Нещо си чул ама недоразбрал. 20 години ги произвеждах и електрокарите и мотокарите в Балканкар.
отговорСигнализирай
И японците рязко спряха да ги купуват,когато започнахме да слагаме бетонни противотежести вместо стоманени. Оказа се че им идваше по-евтино да взимат електрокарите вместо стомана.
отговорСигнализирай
28
Анонимен преди 3 години
128
Ауспухът пуска тънко тънко, пискливо гачи след кааве каймаклия и на колоните се чува "ра'ат олсун"...
отговорСигнализирай
27
Анонимен преди 3 години
88
До тук добре за съседите. Трябва да внимаваме като направят първата си Турция за България- тогава ще стане лошо.
отговорСигнализирай
26
Demonaz преди 3 години
1127
Ерджлоан е ортак на другия азиатски диктатор путлериста. Ако не беше гнилия Запад тези две кочини нямаше да ги има.Татаро-монголи крадци.
отговорСигнализирай
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години