IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Със скок на данъци не става: Нови коли се карат там, където има пари


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

93
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 0
данъка трябва да е две части лукс и еко. Лукс часта да е според цената а екото според количеството газове, не според измисленитя им категорий. Ако е 300 коня еко7 пърди повече от 60 коня еко 1 тъй че да си плащат.
отговор Сигнализирай
92
Реалист
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 4
А, през османско време е имало един десятък и туй то, ама иначе било робство!
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 17 Не харесвам 2
Румънците направиха революция с Ел.автомобилите. тяхно производство (Дачия рено), с 10.000 Евро държавна субсидия на покупка, не ДДС, без еко такса и такса регистрация, без годишен данък, 75% намалени винетки. плюс около 1000евро за връщане на стара кола. Чисто нова електричка ти излиза под 10.000 евро. Къде сме ние? ДДС, мито, екотакса, нула бонуси, че и не произвеждаме нищо. Те плащат 10.000 евро, на нас ни излиза 30.000 евро същото. Как да се оправят нещата???
отговор Сигнализирай
90
анонимен
преди 1 година
Харесвам 14 Не харесвам 2
В някои европейски страни, като Румъния например, държавата дава 10 -11 хил. евро за ел. автомобил. Спринга излиза 6 - 8 хил. евро. При по-високия стандарт там, всеки може да си позволи електричка. Това се нарича насърчаване на ел. мобилност. А при нас вдигат данците на старите коли... как мислите, ако човек има стандарт и може да си позволи нова и модерна кола, би ли карал стар таралясник ? и защо при нас повечето са таралясници, щото сме богати мазохисти ли ?
отговор Сигнализирай
89
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 14 Не харесвам 1
Добре де, учените казаха, че кравите са най-големият замърсител на планетата, обаче не съм чул някой да иска да ги премахва или да им сложи данък.Колата на днешно време е необходимост особенно в малките градове и селата, където няма никакъв транспорт. От 5000 села има няма за 1000 има автобуси.Как хората от провинцията с малките заплати ще си купуват нови коли?Всичко това е претекст как да бъде ударен българина с нов данък за да пълнят бюджета.
отговор Сигнализирай
88
Евро100
преди 1 година
Харесвам 15 Не харесвам 0
Някакви пак искат да доят стадото. Отново. Моят Нисан DCI на 20 години не го давам за по малко от 100К евро. На тези сметката не им излиза и беснеят.
отговор Сигнализирай
87
Сата НАТО
преди 1 година
Харесвам 18 Не харесвам 2
Вярвам, вече всички са установили, че ни управляват обикновени фашисти и садисти, които ще затягат примката докато народът търпи. Все повече ще стават мерките, които налагат самоцелно, само за да упражняват тормоз и да издевателстват над населението. И да - повече от очевидно е, че вече имат и тролски фабрики, които интервенират в Мрежата и заливат с идийодтски мнения. Изходът от това положение е само един и той е хирургически.
отговор Сигнализирай
86
3333
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 8
До Анонимен 74. Много е ясно че е по изгодно да се гледа една кола за 5 години и то не като покупка, а като ползване. Колата е разход за предвижване, а не е някакъв актив или инвестиция. Взимаш под наем за 5г кола и срещу 700-800 лева на месец с включени застраховики си я караш. След 5 г я връщаш и взимаш нова. А за сервиз на нова кола да смяташ разход е доста преувеличено. Масла филтри и накладки, това обикновено е разхода за първите 5 години.
отговор Сигнализирай
85
ПорЦелан
преди 1 година
Харесвам 16 Не харесвам 1
Ако караш кола, която няма лизинг, няма "обслужване в оторизиран сервиз", няма Каско, всеки месец, като си отвориш багажника вадиш от там около 1500лв, които ги харчиш за каквото си искаш.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 4
Абе 5 тояги на голо и кви са тия малки моркови, може и без морков да се научат тия магарета, ха ха!
отговор Сигнализирай
Новини