IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Най-добрите круизи за 2013 година


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

51
ayaksiz
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Oh sinarodnici moi dokade dostignahme da se predlagame za pari kakvo nesto e jivota i mijete ni vece se predlagat kakvo stava neznam hey bilgarski upravnici glasuvame za vas ne cetete li kakvo pisat horata otdali glasovete si za vas poglednete kak strada naroda ama hic ne vi puka zastoto vasite deca ne sa na koraba .....ne se predlagat na cernokoji ,aziatci ili drugi !!!!! Jalko e nali !!!!!!!
отговор Сигнализирай
50
до Пенчо
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Ако ти си работил на малка стара гемия, сега корабите са огромни и комфортни. От 1500 души персонал жени има достатъчно...камериерките също прибират около $3000 , шефа на ресторантите -10-12000, но отговаря за 7-8 ресторанта и изхранването на 3000 пасажера.На речните кораби е малко по-лесно ,но и вземат по-малко пари.Сега всеки знае Англииски, така,че вместо да емигрира на запад и да го тормозят за храна и квартира,може да работи за себе си и да инвестира в бъдеще и бизнес.
отговор Сигнализирай
49
до Пенчо
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Пенчо , ти преди колко години си бил на кораб? 30? 40? защо пишеш глупости, нека да се пробват младоците, ако са упорити и не ги е страх от работа могат да си уредят живота за няколко години. Първа лъжа -трябвало стаж за Американска компания..нищо подобно.Втора лъжа-само Китайци работили около Америка. Китайци няма, има Филипинци, Латиноамерканци и много Европейци. Трета лъжа -за парите. Първия ми контракт почнах на $1000 но като слязох в ресторантите -$1500, втория- $2000 и след третия над 3
отговор Сигнализирай
48
от 28 до Пенчо
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Мдааа, веднъж един се опита да ме хване и какво направих ли, отидох директно при хотел-мениджъра и получи предупреждение за уволнение, при още един такъв случай щеше да изхвърчи... Само да уточня, аз не съм била на голям кораб, а на речен, нещата там са малко по-различни, щото сме по-малко хора и сме всеки ден на пристанище, но съм чувала историите за жени, които се продават за малко пари отгоре - е, аз ако исках да го правя това, щях да си намеря по-подходящо място за повече пари...
отговор Сигнализирай
47
Пенчо
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
ВЯрно че не плащаш квартира защото имаш каюта и се храниш по 4 пъти в зависимост дзали си и нощна смена. Има си отделен стол за персонала. Храната е добра. Ама каютата е скапана. Ако си под ватерлинията немаш прозорец. Ако си над нея то си на ниво вода и като почне да се плискат върните все едно че си в аквариум. Неможе и да се спи нормално. Винаги има едно налягане и шум се чува от моторното отделение. Не е хубаво с една дума.Два дизелови агрегата за електричество бръмчат 24 часа. Три двигат
отговор Сигнализирай
46
Пенчо
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Доктора на кораба беше руснак та като се събирахме по някоя вечер на чаша водка се изпускаше да каже че заплатата му е 2400 долара. ТАм само квалифирирания състав имаше големи заплати. Офицерите на кораба и мениджърите. Другото като нас до 400 долара. МАни не лъжете хората да не тръгнат с големите кошници за ягоди. САмо бакшишо ни спасяваше. Той беше като мана небесна за нас. Може ако ходиш с Норвежки лайнери да заработиш тази заплата но е много студено там и е трудно за издържане Потискащо е
отговор Сигнализирай
45
Пенчо Колев Враца
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Къде че пуснат там румънец или българин. Аз на гръцкио лаинер бях с един холандец бордови инженер. Подържаше апаратурата на кораба. От радара та всичко до навигацията на кораба. Мен ме ползваше за амале. Ходая да отвъртам и завъртам апаратурат която той сменяваше. Ама нищо не ми обясняваше. Само каже демчонтирай този панел. После като почне да го монтира ме гонеше нищо не можах да открада като занаят от него. Е неговата заплата беще 4000 долара. Та на едиен стюард ще дадът 2000 долара ХА Х
отговор Сигнализирай
44
Пенчо
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
За да те вземат на американски лайнер се изисква преди това да си бил на друг такъв в Азия или Европа поне 5 години. И те слагат на изпитателен срок за един курс. НАли съм се пробвал. ПА те гледат млад ли си имаш ли развалени зъби или си куп и кривоглед. Е минаваш като на воена комисия. Па ти правят тест че не взимаш наркотици и не си алкохолик. Искат ти документ от полицията по местоживеене че не си криминален че даже и си си плащал данъците. От сто кладенци вода събират и тогава те качват
отговор Сигнализирай
43
Пенчо
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Тези дълги вестинации дето са от САЩ на тях обикновено наемат китайци за стюарди, келнери и друг обслужващ персонал. Нема никакви румънци и българи. Тех ги взимат защото се изисква много висока култура и обноски. Правят им обучение за обноски и тогава ги качват. И не плуват по 6 месеца Нема такъв курс. Това са си ваши измислици. Поне за Амеприка. Има и в Азия но там не знам как е. Абе не сте били а се правите на компетентни. Тия курсове в Америка са до бразилия и аржентина и са до40 дни.
отговор Сигнализирай
42
Пенчо
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Кви са тие заплати дето ги пишете. Кой ги дава такива пари. Първо отиваш на курс. Тук по медитерано са 10 до 15 дена Обикаляш до родос израел сетите места Александрия Египет Малта и до Тунис НЯкъде до испанските острови или френската ривиера и Това е другите са по Турското крайбрешие за свето място Ефес и камения град Мармари или до Кипър. ЗА другите дестинации незнам как е ама е много пара. А тук вечер идеш да пиеш една бира и там на лайнера всичко е скъпо и от заплатата ти не остане нищо
отговор Сигнализирай
Новини