Японското правителство стартира годишната си кампания "Cool Biz", която има за цел да подтикне бизнесмени и служители в страната, които са привърженици на класическите костюми с вратовръзка, да се обличат по-леко в летните жеги, за да спасят околната среда.
Кампанията, която се провежда трета поредна година, окуражава частните компании и държавната администрация да отменят задължителното носене на вратовръзка между 1 юни и 31 август.
Това може да намали използването на климатици, които гълтат енергия като "лами" и нанасят щети на околната среда. Първите две години кампанията не постигна особен успех, въпреки примерите, давани от компании като Тойота.
Днес на заседанието на кабинета премиерът Шиндзо Абе и министрите пристигнаха облечени в леки традиционни ризи за остров Окинава, които приличат на хавайки.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Японските власти: Хвърлете вратовръзките, за да спасим планетата
Японското правителство стартира годишната си кампания "Cool Biz", която има за цел да подтикне бизнесмени и служители да се обличат по-леко в летните жеги
01.06.2007 | 14:18 ч. Обновена: 08.09.2025 | 13:08 ч.
1

Новини
-
13 знака, че партньорът ви изтощава и сърцето, и душата ви
-
Запрянов: Усилваме наблюдението на въздушното ни пространство в североизточно направление
-
Петима души, сред които и 4-годишно дете, пострадаха при катастрофа на "Хемус"
-
Историк: Смъртната присъда на Левски е подписана от самия султан
-
Лудогорец и Локомотив Пловдив завършиха 1:1
-
Речта на Путин на културен форум: Изолация, разнообразие, бъдеще
-
Парадокс: Руската икономика е зле, но за руснаците няма криза
-
Борисов: ПП-ДБ само рушат, искат да се прегърнат с "Възраждане"
-
Борисов критикува МВР за случая в Русе, осъди пост на Любен Дилов-син ВИДЕО
-
Украйна вече е световен лидер в отбранителните технологии, САЩ изостават
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата