Хапването на определени ядки може да намали апетита и да ни помогне да отслабнем, показва ново проучване.
Става дума за бадемите.
Учените са установили, че консумирането на между 30 грама и 50 грама бадеми на ден помага за потискане на апетита, пишат от "The Sun".
Изследването показва, че хората, които са хапвали бадеми, вместо храна с въглехидрати, поемат с 72 калории по-малко на следващото ядене.
"Нашето проучване изследваше хормоните, които регулират апетита и как ядките, по-специално бадемите, може да допринесат за контролиране на апетита. Установихме, че хората, които ядоха бадеми, са претърпели промени по отношение на хормоните, които регулират апетита и че това може да е допринесло за прием на по-малко храна.", обяснява д-р Шарая Картър от университета в Южна Австралия.

Български автономни роботи заменят човека в рискови среди
Най-голямата компания за бижута залага на платината въпреки поевтиняването на среброто
Собственикът на Serdika Center и Paradise Center разширява обхвата с първи мол извън ЦИЕ
Европейските фондови борси затвориха с леки понижения на основните индекси
"Сирма Груп" придобива мажоритарен дял в австралийския си партньор Jucari Global
Южна Корея обяви мерки за по-голямо предлагане на жилища и подкрепа за младите купувачи
Смъртното наказание в САЩ се завръща с пълна сила
Рецепта за неустоим малинов чийзкейк без печене
Председателят на БАН: България увеличава средствата за наука, но е далеч под средното за ЕС
Русия издирва сина на Робърт Кенеди-младши – воювал за Украйна
Централна емисия
Радев: Бъдещето на нашия регион все повече ще се определя от свързаността между България и Турция
Абонданца разкри каква е целта преди Европейското
НА ЖИВО: ЦСКА - Макаби Тел Авив 0:1, гол и отменена дузпа за гостите и греда за армейците
Любо Ганев каза какво ще е успех за България след Европейското
Спряган за Лудогорец пое Цървена звезда
Левски пусна билетите за АЕК, вижте колко струва най-скъпият
Жалко! Българка приключи във Виго
Дневен хороскоп за 14 август, петък
Навици, които спестяват часове всяка седмица
Венера е във Везни: 5 зодии с повече щастие и късмет до 10 септември 2026
Трапезата за Голяма Богородица
Пай с праскови за Голяма Богородица
С помощта на ИИ се създадоха бактериофаги срещу резистентни бактерии
Здравеопазването с най-голям ръст на наетите с близо 10,8 хил. души за година; Кои области имат най-много лекари и кои най-малко
Нова родилна зала с басейн отваря врати в МБАЛ - Шумен
Безплатни консултации за профилактика на рака на гърдата в София
Транзиторна глобална амнезия – внезапната загуба на памет, която отминава за часове
АПАЗ: Закриването на Съвета по цени крие риск от забавен достъп до нови терапии
ЕС губи близо една четвърт от пречистената вода заради течове
НАП и КЗП отчетоха близо 38 хиляди проверки за спазването на закона за еврото
Българската индустрия се разминава с европейския ръст: производството спада с 2,6% за година
ИПИ: Малко специалисти по здравни грижи работят в някои общини във Варненско
Затъмнението с българска следа: как МиГ-21 се превърна в летяща обсерватория
Нищожна част от всички украински бежанци в ЕС се намират в България