Вируси са създателите на човечеството?

Учени открили ново семейство от вирусите Marseilleviridae
Обновена: 10 фев 2018 21:30 | 10 фев 2018 20:44,
Вируси са създателите на човечеството?
Снимка: visualhunt.com

Учени от университета на Айова са открили ново семейство от гигантските вируси Marseilleviridae, което съдържа гените, притежавани от еукариотни организми, съобщи Лента, предаде БТА.

Учените предполагат, че инфекциозните агенти са допринесли за появата на хистони - белтъци, които участват в опаковането на ДНК и регулират активността на гените, в клетките. Това защитило жизненоважна генетична информация и в резултат се появили многоклетъчни, сред които и човекът.

Прокариотите не притежават определени хистони, обозначени като Н2А, Н2В, Н3 и Н4. Тези съединения се срещат в клетките на еукариотни организми и участват в образуването на нуклеозоми - частици, около които се увива ДНК. У вирусите хистоните обаче образували белтъци, съставени от две по-прости молекули. Учените предполагат, че Marseilleviridae може да са източник на гени, които кодират хистони за много други организми.

Според учените най-вероятен е следният сценарий - вируси заразили протоеукариотни организми, разменили с тях генетичен материал и от него се получили хистонни гени. Впоследствие Marseilleviridae заразили други клетки, като разпространили в тях заимстваната по-рано ДНК.

Резултатите от изследването са качени на сайта Phys.org.

Интересното е, че подобни теории са глупост за някой хора, а същите тези хора нямат проблем да повярват, че някъв си бог е щракнал с пръсти и оп... от един мъж и една жена сме се пръкнали всички ние :) ясно генетиката не им е силната страна :) (както и на хората които са писали книгата...)

Додо преди 6 години
Не, не са вируси. Господ Бог Исус Христос е създателя! А Сорос и кликата му са инкарнация на Луцифер. Затова такива чудесни учени ни заливат с такива открития! По негова поръка!

може би това са вирусите на настинкатаи сега се потят да направят супер жирвотноа ние им пречим

Вирусите са виновни за всичко. И за създаването на човечеството и за цъфтежа на фармацевтичната индустрия.

Глупостите за еволюцията нямат край. Добре са ни промили мозъците, По-добре напишете нещо за истинските ни генетични инженери - анунаките.

Всучки данни показват, че резултатът от работата на тези вируси е под очакванията.Май е време да изтрият първия драфт и да започнат работата си наново!

Щ.Младши преди 6 години
Това не ме изненадва- то значи че човечеството и другите сложни организми еволюират тогава,когато вирусът мутира.

Птичи вирос хош гриби който яде птичи крак той за мене е бунак

Е не, тоя път американци са ги открили. Любимите ни БРИТАНСКИ учени къде са спали.