Кои мускулни групи да тренирате заедно?

Ето как може да постигнете оптимални резултати
27 сеп 2020 22:00, Екип на Tialoto.bg
5
Кои мускулни групи да тренирате заедно?
Снимка: IStock

Една от най-често срещаните грешки, които хората допускат при спортуване е, че се опитват да натоварват всички мускулни групи. Включването на кардио, тежести, ластици в една тренировка няма да направи мускулите ви по-големи и здрави. Всъщност така усилията са разфокусирани и на практика не правите ефективна тренировка върху нито една мускулна група. Вместо това трябва да правите тренировки, които са насочени към определени мускули в пряка взаимовръзка.

Защо трябва да тренирате определени мускулни групи заедно

Няма нищо лошо в това да тренирате цялото си тяло. Но когато нямате достатъчно време или сили, по-добре да насочите усилията си в по-конкретна насока. Заздравявайки и развивайки определени групи последователно, вие поставяте основите за едни тренировки на по-високо ниво.

Ето и кои 4 групи трябва да тренирате заедно:

Гърди, рамене, трицепс

Мускулите на гърдите, раменете и трицепсите заедно са известни като мускули за натискане, тъй като те работят в координация, за да изтласкат съпротивата далеч от тялото. Работейки заедно върху тези три мускула, фокусът ви ще бъде в състояние да се насочи към основните мускули на гърдите, раменете, пекторалите и по-малките мускули в трицепса. Можете да правите различни видове лицеви опори с дъмбели, на пода, на пейка за тази комбинация от мускули.

Вижте повече за Бицепс и гръб и останалите мускулни групи в Tialoto.bg

Източник: Tialoto.bg


5
Още по темата: мускулигръбтренировки
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
4
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Има един мускул който го тренирам сутрин....
3
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
жестоко маце!
2
0
 
1
 
! Отговори
Канибал преди 1 месец
Наблегнете на бутовете, рибиците и джолана.
1
0
 
8
 
! Отговори
Petar, NY преди 1 месец
Искам бе човек ама жена ми ми следи Интернета