Човешкият фактор – все по-значим за банките

Вижте какви са актуалните тенденции в банковия сектор
13 юни 2017 21:45, Екип на Bloomberg
3
Човешкият фактор – все по-значим за банките
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Тенденциите във финансовите иновации са много. Смятам, че банките винаги са били иновативни – още когато започнаха да използват банкоматите и различните видове разплащателни услуги .

Това каза в интервю пред Bloomberg TV Bulgaria основателят и изпълнителен директор на Parnima Consulting Софи Бертин.

Той се включи в предаването "В развитие" от провеждащия се днес (13 юни) в столицата финансов форум "Иновации". Престижната среща на банкери и финансисти е организирана от асоциация "Банка на годината" в партньорство с УНСС.

"Тенденциите в момента е все повече и повече да се свързват различни технологии, за да може човек например може да види на телефона си къде е най-близката банка, как може най-лесно да плати, какви други продукти се предлагат. И всичко това по един много лесен начин, където самото „клиентско преживяване“ да бъде приятно и лесно. Но това предполага много голяма сигурност, интеграция на различни платформи и технологии, интеграция на различни продукти и услуги", добави основателя на Parnima Consulting.

"Човешкият фактор в банкирането не намалява. Това е така, защото хората все още искат да имат контакт с някого, когато използват дадени услуги. Освен това човешкият фактор не е само връзката между обслужването и клиента, а е всичко, стоящо зад него. Това са алгоритмите, които се пишат, системите, които обслужват банките", каза още Бертин.

"Това са хора, които поддържат тези системи, хора, които решават стратегиите на банките, това са хора, които решават къде да се инвестира и какво да се инвестира. Така че човешкият фактор не намалява, а напротив – ще стане все по-важен, за да може цялата система да действа безпрепятствено", посочи тя.

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


3
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
5
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
И за да не ви се налага да обикаляте в търсене на банка след тва на опашката при сърдитата мързелива и/или истерична касиерка просто си носете парички в брой.Лъжа е че с карта се плаща по удобно лесно или бързо.Всеки ден когато се редя на опашка в Била,Фантастико или някой от другите магазини виждам хора които плащат с карта.Гори долу тройно повече бавят особено ако нямат пари в картата или плащат с няколко карти и купони.Всички знаем,че банките печелят комисионна от всяко безкешово плащане.
1
1
 
8
 
! Отговори
Данъкоплатец преди 6 години
Тенденция е днес,безскруполно, нагло, алчно,дивашки и безнаказано банките да дерат кожите на българските вложители и кредитополучатели чрез новаторски еврейски трикове. За това все по-често ще има банкови обири и разбиване на банкомати.По тази начин се постига баланс между престъпниците(едните от които са със, а другите без вратовръзки) и се преразпределят на печалбите.