Vivacom дава безплатна седмица интернет на абонатите си

Така ще компенсира клиентите си за вчерашния срив
Обновена: 7 яну 2015 14:59 | 7 яну 2015 14:55, Камелия Цветанова
31
Vivacom дава безплатна седмица интернет на абонатите си
Снимка: Булфото, архив

Vivacom ще компенсира абонатите си за вчерашния срив на системата, който остави стотици абонати на компанията без интернет.

Още по темата
След възникналия технически проблем, който доведе до липса на достъп до интернет и IPTV за абонатите на Vivacom в рамките на няколко часа, компанията ще компенсира своите клиенти за създаденото неудобство.

Това е стандартна практика за българския телеком, който поставя на първо място грижата за своите абонати и е единственият, изплащащ компенсации в подобни ситуации, съобщиха днес от компанията.

Компенсацията се изразява в една безплатна седмица за ползване на съответната услуга.

Компенсацията за клиенти на мобилен интернет ще бъде във формата на допълнителни 500 MB към абонаментния им план.

Безплатният период ще бъде включен към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъде заявен от 12-и до 31-и януари на интернет сайта на компанията или на телефон 123.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


31
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
M*tel също лъготи.Преди време буквално ми набутаха в ръцете апарат за безжичен фиксиран телефон и ми казаха, че ми се полага абсолютно безплатно като бонус за не знам какво, да го ползвам две години, но да подпиша ей тук! Това, което подписах беше много голямо по обем, Прочетох само някои неща - иначе щеше да ми отнеме поне 30 мин. У дома прочетох подробно - все пак се предвиждаше малка такса.После започна тормозът - непрекъснато ми звъняха някакви кредитори, обвиняваха ме, че крия някого
10
2
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
БЕЗПЛАТНО Е САМО СИРЕНЦЕТО В КАПАНА ЗА МИШОЦИ
9
1
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
И аз съм чувал за безплатния обяд, но никога не съм имал щастието да го вкуся
8
0
 
16
 
! Отговори
?! преди 9 години
Как да заявя на телефон 123, като и до тази минута той не работи - аз набирам, но се изписва "Мрежата няма покритие"?!А още вчера, малко след 19.00 ч., по телевизията ни зарадваха, че всички повреди са вече отстранени!
7
0
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Ха, откъде накъде само за мобилния интернет? Аз не ползвам такъв, но пак го ядох като спряха интернет вкъщи. Сладури.
6
0
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
vivacom НЕ ДАВА НИЩО БЕЗПЛАТНОако не вярвате пробвайте се
5
0
 
33
 
! Отговори
krasi.vaseva преди 9 години
Безплатният период ще бъде включен към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъде заявен от 12-и до 31-и януари на интернет сайта на компанията или на телефон 123.ЗАЩО СЪС ЗАЯВКА ?! НИМА виваком НЕ СИ ЗНАЕ КЛИЕНТИТЕ?
4
5
 
14
 
! Отговори
Vivacom e дърво ! преди 9 години
Vivacom ще ги запомня като единствената компания, която открито се е пробвала да ме измами. И то на няколко пъти. За моя радост - без успех. Пълни, завършени мошеници. По едно време бяха паднали толкова ниско, че лъжеха старците по телефона, като ***-телефонни измамници. Ще се радвам, ако фалират. Не заслужават да ги има.
3
6
 
7
 
! Отговори
hahah преди 9 години
1000лв е плащала баба ти за гарантирана свързаност. Цените отдавна не са това, което бяха... в момента 100мб гарантирана свързаност струват под 300лв
2
1
 
35
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
А защо трябва да си 'заявявам"??? Може би нотариално заверена заявка подписана от кварталния и комшийте за да си получа 500мб?Да не би да сум си 'заявил' и техническите им проблеми?Смешници!
1
3
 
18
 
! Отговори
lqlq преди 9 години
Над тази статия не трябва ли да пише "платено съобщение" или в Dnes.bg ги рекламирате безплатно?