Как онлайн навиците ни създават бизнес модели

В България хората извършват повече единични покупки
4 авг 2017 22:10, Екип на Bloomberg
2
Как онлайн навиците ни създават бизнес модели
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Българите са извършвали предварителни проучвания преди да купят нещо, независимо дали онлайн или офлайн, около 10 процентни пункта повече от белгийците по всички показатели. Такова сравнение на онлайн потребителските навици между българите и белгийците представи Георги Малчев от IAB Bulgaria в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

"В България хората извършват повече единични покупки, отколкото в Белгия. В България хората, които никога в живота си не са купували от чужбина, са 45%, а в Белгия- само 30%", добави още Малчев.

По думите му в последните години се развива бизнес модел, предлагащ възможността да се закупуват неща от чужбина.

Той допълни, че при неактивно пазаруващите онлайн от чужбина, имащи много страхове, се оказва, че пазаруват през "BG-Mamma".

"Намират майка, която купува и изпраща. Има майки с над 100 пратки на седмица – те работят като хъб", обясни Малчев.

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
0
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Онлине си онлине *** как ми се иска да попитам братовчетка ми ти само на погребение ли се сещаш да каниш а на сватба честно казано мила мен не ме интересува какво правиш живота си е твои но едно да имаш напредвид не съм ни втора цетка ни цигулка