Твоята оценка ни помага да ставаме по-добри

1
Твоята оценка ни помага да ставаме по-добри
Снимка: А1

А1 цени обратната връзка от клиентите относно обслужването. Компанията създаде още по-лесен и удобен за тях начин да я споделят – чрез SMS анкета „Твоята оценка“. Само в две лесни стъпки всеки клиент на телекома може да допринесе с идеи за подобряване на потребителското преживяване.

Именно промяната и индивидуалният подход са в основата на ценностите на компанията. „Твоята оценка“ е част от политиката на технологичната компания да подобрява непрекъснато своите услуги. Мотото, което от А1 са избрали за програмата за измерване на удовлетвореността на клиентите, не случайно е „Твоето мнение има значение“. Крайната цел е чрез събраната информация лично от потребителите, компанията да повишава качеството на обслужването и да посреща по-добре нуждите на клиентите.

Всеки от нас, независимо дали е работодател, или служител, знае колко е важна обратната връзка и как тя може да ни мотивира да бъдем все по-успешни в своята работа. С отговорите си на SMS анкетата „Твоята оценка“ клиентите биха могли да помогнат за усъвършенстване на работата на служителите на А1:

Как?

След обслужване в магазин на А1 или по телефона, може да получите анкета по SMS от номер 1461 с два кратки въпроса. Получаването и изпращането на тези съобщения са напълно безплатни за клиента.

Кога?

Анкетата може да бъде получена автоматично до 30 минути след контакт със служител на А1, ако потребителят вече не е отговарял на такава в последните два месеца. От телекома се ангажират да не прекаляват с честотата, защото ценят времето на клиентите си. Отговорите на SMS анкетата отнемат само няколко секунди.

Кой?

Не е нужно допълнително действие от страна на клиента, за да получи анкетата. Тя се изпраща от А1 автоматично, за да даде възможност на клиентите да споделят своята обратна връзка относно удовлетвореността от обслужването.

Въпросите:

Само два – първият е за оценка от 0 до 10, като 10 показва най-високо ниво на удовлетвореност от обслужването и готовност на клиента да препоръча А1 на база контакта си с компанията. Във втория въпрос клиентът може да сподели в свободен текст основната причина за своята оценка, както и да даде своите препоръки за подобрение.


1
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
А дали е така, кой ще ни каже.........

Спонсорирани публикации