Брюксел с амбиция: До 2050 г. забранява ДВГ

От 2022 г. някои ограничения ще са и за двуколесните МПС
Обновена: 25 окт 2019 12:59 | 25 окт 2019 12:57,
27
Брюксел с амбиция: До 2050 г. забранява ДВГ
Снимка: Reuters, архив

Властите в Брюксел приеха разчет за постепенната отмяна на достъпа до центъра на града на превозни средства с двигатели с вътрешно горене, съобщават местни медии.

Предвижда се от 2030 г. да бъдат забранени всякакви дизелови двигатели, а от 2035 г. и двигателите на бензин или газ. Превозни средства с двигатели с вътрешно горене ще бъдат изцяло забранени от 2050 година, пише БТА.

От 2022 г. ограниченията ще обхванат и двуколесните превозни средства. Предвиждат се законодателни промени, насочени към ново данъчно облагане на превозните средства според действителната мощност, използваното гориво и теглото. Всички тези правила не обхващат превозните средства, регистрирани като класически (колекционерски) и произведени преди повече от 25 години.

В последните две години в Белгия използването на автомобил в пътя до работа и обратно към дома е нараснало с 13 на сто, показват нови данни.

Отчита се, че въпреки исканията на учениците за по-природосъобразен живот, след като напуснат гимназията 70 на сто младежите избират да достигат до работното си място или до университета с автомобил.

Едва един от трима решава да пътува с колело. Трима от петима избират служебен автомобил, дори да имат възможност да ползват безплатен обществен превоз или да получат обезщетение, че се движат с велосипед.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


27
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
27
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Откакто са въвели в експлоатация 5G мрежата в Амстердам, кравите са спрели да снасят яйца.
26
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До давигоКато има много маймуни ще е на гъсто.
25
1
 
4
 
! Отговори
Българина преди 4 години
Съвпада с края на третото българско царство..... Нас няма да ни хване ерата на тролеите
24
1
 
4
 
! Отговори
Davigo... преди 4 години
неса само проблем автомобилите с вътрешно горене, проблемат е и в гъстото строителство на градовете, трябва си повече озеленяване засаждане на дръвчета.
23
2
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
2050 г. никой няма да си спомня че някога е имало организирана мафия наречена евросъюз.
22
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
(към 21...)... Но тези ефекти са в близост до излъчване и антена с мощност 3-4 вата би била със силен ефект на до 50-60см. Антена над сграда не е опасна- сигналът е като камбана по форма и под антената силата е 0. Има норми за часове излагане на излъчването спрямо честота и мощност. За телефон са няколко часа безопасни да ти е до ухото. И пак- ако на 50см ще те изпържи и е нужен защитен костюм за работа 15мин, на 5м вече силата е колкото на телефона в джоба ти. Намалението е експоненциално.
21
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До 1При високи честоти проблемът е друг- действат като микровълнова фурна и затоплят течностите в тялото. Това, обаче, поради бързото намаляне на мощността е в близост от примерно под 1м от голяма антена. От телефон може да увредиш ушите и да си докараш главоболие, ако е прекалено дълго залепен до ушите. Ефектите са основно по очи- роговицата няма кръвоснабдяване и охлаждане и белтъкът коавулира(перде), уши- има слой вода точно зад ухото, тестиси- безплодие от пренагряване на спермата...
20
0
 
0
 
! Отговори
До 15 преди 4 години
Пълни глупости - науката е основа на доказателства, всички природни закони които познаваме са основани на конкретни факти, изучени от нас.
19
0
 
14
 
! Отговори
До 17 преди 4 години
Много са предимствата на личния автомобил пред обществения транспорт, като цената обикновено не е най-важната. На прима виста се сещам за: - няма как да мъкнеш багаж в обществения транспорт или поне е доста по-неудобно- загубата на време за пътуване - с кола е значително по-малка- с кола не се разболяваш заразявайки се от другите, както става в обществения транспорт- шансът да те оберат джебчии е почти нулев, ако си с кола- не си по спирките в дъжд, сняг, пек, вятър и т.н.- с колата може
18
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Не е особено умно да се налагат ограничения на основата на вида на двигателя - бензинов или дизелов. Би трябвало да е според степента на замърсяване по отделните видове замърсявания. Като цяло дизеловия двигател замърсява по-малко от бензиновия с изключение на азотните оксиди. С СО2 бензиновия замърсява с между 30% и 50% повече от дизеловия, а това е основното замърсяване за парниковия ефект.
17
0
 
8
 
! Отговори
селянин преди 4 години
да помислим малкозащо хората ходят на работа с личен автомобил ами просто е та чак топлозащото е по евтино от градския транспорт + удобството от врата до врата+мръзненето зимата пример Благоевград софия 3 човекаь 15лв=45 +15лв общ. транспорт=60в ената посока с личен авт.50 лв отиване и връщане
16
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Брюксел е едно, а София и другите населени места в България са съвсем друго нещо. В Брюксел имат едни проблеми, а в България проблемите са други. В България никъде няма наднормено замърсяване с каквото и да е, причинено от автомобилите. Нещо повече, нивата на замърсяване причинени от автомобилите са под 7% от допустимите норми. В Брюксел явно не е така, щом ще налагат ограничения в част от центъра на Брюксел.
15
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До хахахахаДоказателства има само в математиката. По твоята логика мога да кажа и че няма доказателства че цигарите и радиацията причинпват рак.
14
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Брюксел заслужава атомна бомба.
13
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Град Брюксел има три пъти по-голяма гъстота на населението от София, използването на автомобилите е 4 пъти по-голямо в сравнение със София, а броят на автомобилите на човек от населението е 1,5 пъти по-висок от този в София. Резултатът е 18 пъти повече движещи се автомобили на 1 кв.км площ в сравнение със София.
12
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Като напишат Брюксел, човек си мисли, че става дума за целия ЕС, а то било за малка част в центъра на град Брюксел и то след доста години, а дотогава нещата може да са съвсем различни.
11
0
 
4
 
! Отговори
човек преди 4 години
До: номер 8 (До въпрос)И аз имам много роднини и познати разболели се и умрели от рак.Но това не е откакто съществуват GSM мрежите, а много по-отдавна.Дядо ми се разболя и почина от рак непосредствено след аварията в Чернобил.Дали има връзка? Не мога да докажа.Майка ми се разболя от рак и почина преди 7 години.Леля ми се разболя от рак и почина наскоро.Имам колеги и колежки болни от рак (слава Богу, все още живи, дори ходят на работа).Преди Чернобил само една моя леля е имала левкемия.
10
0
 
8
 
! Отговори
човек преди 4 години
До: номер 1Е, чак пък раково болни... едва ли. Но пък честотите на 5G стандарта са по-високи от тези на 4G, като попадат в спектъра близо до инфрачервените лъчи.Макар и да не са източник на йонизираща радиация, в този спектър американската военна индустрия, фирми като Рейтиън например са разработили несмъртоносни оръжия за отблъскване на тълпи, примерно протестиращи, с такива лъчи.При облъчване с голяма мощност изпитваш болка и парене, като при изгаряне.Прав си, в Брюксел са забранени.
9
6
 
1
 
! Отговори
хахахаха преди 4 години
отново чета простотии. значи доказателства няма. а само голи приказки.
8
2
 
8
 
! Отговори
До въпрос преди 4 години
Ето ти доказателство. До преди 30 радиа и 1000 тв канала в ефир от сателити, три мобилни оператора и хиляди уайфай мрежи в града плюс тел в джоба, рака беше като едно време градушката. Всички сме чували ама никой не е виждал. Последните 10г само аз има 5 познати, а ОНКО заведенията са като магазините, има ги навсякъде. Разликата между 4г и 5 г е до 200 пъти в силата на сигнала защото обхвата е нисък, до 1.5 км, има забрана и в градове в сащ, вече и в Швейцария!