Кои са автомобилните митове, в които хората още вярват?

Някои от тях се основават на доза истина
29 окт 2020 21:11, Нели Христова
14
Кои са автомобилните митове, в които хората още вярват?
Снимка: Pixabay

 Не всеки собственик на автомобил има познанията на автомобилен механик и това е напълно в реда на нещата. За съжаление, все още има много безскрупулни дилъри и "майстори", които се възползват от незнанието на човека, за да изкарат пари. Това става, като го карат да плаща за предполагаеми проблеми, които не съществуват. Дори интернет, където може да се намери всякакво информация, не помага за подобряване на положението.

Факт е, че в някои от появилите се през години легенди и митове се основават на някаква истина, но времената се промениха. Технологиите отстраниха много от натрупани проблеми и би трябвало повечето от тези твърдения да бъдат отхвърлени. Факт е обаче, че все още много хора, които вярват в тях, без дори да се замислят.

Бензинът с по-висок октан подобрява производителността

Eдна от често срещаните заблуди, която кара мнозина да смятат, че по-скъпият заради по-високия си октан бензин ще увеличи производителността на автомобила им. Разликата между A98 и A95, например, е само три октана, така че не е ясно какво точно ще се промени. Още повече, че по-скъпият бензин е предназначен за луксозни автомобили и от сипването му в масов модел няма да има никакъв ефект. Просто не си струва да се заплаща повече за почти никаква разлика.

Автомобилите са инвестиция

Една от най-големите грешки, които може да направи нов собственик на автомобил, е да си помисли, че ще той ще му служи за цял живот. В един момент ще се стигне до раздяла (най-често продажба), при която собственикът във всички случаи ще бъде на загуба. Дори най-добрите суперколи (не говорим за класически автомобил, които не се карат) се обезценяват с времето, още повече при излизането на нов модел. Добавете разходите за ремонти и застраховки и ще разбере, защо няма как един автомобил да донесе печалба.

Muscle-cars не завиват

Феновете на този тип автомобили явно си спомнят класическите модели от преди повече от половин век, които наистина имаха проблеми с управлението в завой, тъй като големите V8 двигатели и тежкото окачване играеха своята роля. При съвременните коли от този клас обаче технологиите за толкова напреднали, че те превъзхождат дори някои суперавтомобили и се справят отлично в завой.

Още по темата четете на сайта на Automedia.com


14
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
1
 
! Отговори
ддд преди 1 месец
До Венчето
Венче или Василче се тая. Не само марката е важна. Като кара някой Ауди/Кайен на 400 х. километра пробег и се мисли за гъзар, това е тъпото. Но тук е така.
13
0
 
0
 
! Отговори
7 преди 1 месец
OMFG NOOBS!
Някой двайвал ли е Dodge Charger, че да ми отричате коментара. Тва е каруца и половина. Да! По-добре завива от дачиятая, дето нова е 12000 лева. Ама до там ...
12
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Бензинът с по-висок октан подобрява производителността: това не е мит, то просто е неразбиране, на какво означава октановото число. Октановото число е показател на възпламеняване - това е. Има автомобили на които на резервоара си пише, да се сипва по-високо число. Ако не го пише там ... сипвай най-евтиното.
11
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До Венчето

И тук ли търсиш нови клиенти, да инвестират ”вав” в тебе!?

Най са ти смешни “охльовите сас” пежа, рена, дачии и ...

Научи най сетно български и няма да е необходимо “сас” дефицитите ти по български да си търсиш по вестниците нови клиенти! “Сас” шосейния си български ще имаш по голям успех на околовръстното отколкото тук!

“Добар” ден и “сас” здраве!
10
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Редовно си карах Вартбурга по магистралата с 120 - максимално разрешената скорост и не издъхваше. Купих го през 1987 - 2 седмици след като си направих вноската за кола. 10 години се било чакало, пък, лъжци.
9
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Ако беше "инвестирал" вЪв vw Ъп, сигурно щеше да можеш да намериш Ъ-то на клавиатурата.
8
15
 
1
 
! Отговори
Венчето преди 1 месец
Колата що да не е инвестиция? Моя приятел е инвестирал вав Порше Кайен. Това е лайфстайл, сигурност и показва мъжа колко може. Затова съм го и забелязала измежду всички. Най са ми смешни охльовите сас пежа, рена, дачии и опелчета. Виж тяхното вече не е инвестиция ам мъчение
7
5
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
"Muscle-cars не завиват"
"те превъзхождат дори някои суперавтомобили"

АХАХАХА

Да, може би моделите от 2015-2020-а превъзхожат супер колите от 1960-65-а.
5 метров, 5 местен седан, тежащ 2400 килограма и висок 146 санта, ще ги взима тея завой по добре от 1550 кг,116 сантиметра кола, по-къса с 25 санта, "га пръдни гущер", дето викаха бабите.
6
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
"Автомобилите са инвестиция"

И всичко, което описахте след това, изобщо няма нищо общо с реалността. Хората го казват, защото има патоци, дето си мислят, че като си вземе някаква яка кола, след 15 години, ще е много по-скъпа, защото ще е "икона", а нашия ще я продаде за 5x оригиналната цена, нищо, че е изгнила.
5
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
"Бензинът с по-висок октан подобрява производителността"

Да, ако колата ти е градски седан със 160 кс., с нищо няма да я подобри.
Отиди и дърпай 400 м, с някоа 500+ кс кола, а ми карай с 95 вместо със 100-ка.
4
7
 
3
 
! Отговори
Суеверие преди 1 месец
Не е хубаво Ферарито да се боядисва синьо, като на снимката.
3
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Гоше, какво му беше бързото на вартбурга, като на 110-120 км/ч издъхваше напълно?
2
9
 
8
 
! Отговори
Гошо...Тъпото преди 1 месец
Купих си на времето най...дългата кола и не...сбърках.Това е Вартбург Комби 353W.Най...дълга е защото е дълга цели 15 метра с...пушека от аспуха.Много икономична,бърза,с голямо купе,евтина за подръжка;с две думи караш кола,подържаш...мотор.След 18 години експлоатация,дойдоха да я купят...веднага,след като я обявих.
1
8
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
...в това, че немските автомобили са яки, здрави и луксозни. Това от 30 години не е вярно!!!