А електричките може ли с 200 тогава? Ама пък тях трябва да ги зарежьаш на всеки 100 км ако ще караш бързо.Абе най-икономично е с кон и каруца. Само да има кой да чисти фъшкиите от аутобана.
Двигателите все по=мощни, скоростите все по-ниски! Най-добре да се върнем към коли със 50-60 к.с.
"Принципно автомобилите генерират около 10% от въглеродния двуокис. По-голямата част оът него идва от бензиновите двигатели."Принципно колкото по-мощен е един двигател, толкова по-икономичен е във високите скорости(и обратно: по-малко икономичен на ниските). Един двигател 100кВ ще вижда доста зор(и ще хаби повече гориво) за да държи 250км/ч, докато един двигател 200кВ ще му е в пъти по-лесно(и икономично). Но при скорости под 50км/ч палачинката се обръща.
Намаляването на скоростта в Германия, ще доведе до задръствания, а при задръствания, отделените вредни емисии се увеличават.
До АнонименТука не става въпрос за вредни газове,а за въглеродни емисии.За Германия действа презумцията,че всички коли са оборудвани с работещи катализатори и прочее системи.Виж,ако е у нас,високата скорост предполага и порядъчно количество изгорено масло,което съчетано с липсващ катализатор дава екстра пушек.Отделно лошо работещите горивни и запалителни системи.
цялата тази глупост я разбирам като при доходитеИмаш приход, имаш разход.Значи Х е замърсяването Y е пречистването от дървета и растителност => не е нужно само да намалите Х за да стане < от Y, става и с увеличаване на Y.
Джендъризмът не предизвика нищо в Германия,ислямското нашествие се отрази слабо,но ограничат ли скоростта на аутобаните-ще има революция.Иначе трезво погледнато има нужда да се намали скоростта,не само заради емисиите,а за намаляване на потреблението на нефт,който е 100% внос за Германия.Само че 130км/ч е прекалено.Ограничението спокойно може да бъде 150-160км/ч.Всички съвременни автомобили се справят с тая скорост без драстично увеличение на разхода.
До Анонимен 19Сметам, че да. Ограничение за самолетите 120 на излитане и 130 - на кацане. Необходимата разлика до оптималната ще си я донаждат пътниците, плюли здраво на дланите и на греблата... После, хем закуската ще е питателна, хем пътуващите ще заформят плочки почти безплатно.
До ИстинатаА какъв е приносът на авиоиндустрията и колко е СО2 от авиационния керосин при условие, че само през Франкфурт има 1200 -1300 полета на ден а един средноголям самолет харчи между около 4.5 литра на пътник на 100 км?И що там още няма зор и призиви за ограничава на пътуванията?
На малка скорост на светофари на превключване на скорости автомобила бълва отрова. На аутобаните скоростта е постоянна и вредни газове са допустими.
"предложението за въвеждане на ограничение на скоростта, ще бъде трудно за обяснение."Не знам, обачев тук някой се опитваше да обясни как УВЕЛИЧЕНИЕТО на максималната скорост по българските магистрали било по предложение на най-големия доставчик на горива, за да се вдигне разходът ;)
намериха начин да въведат данък дишане - "глобално затопляне" му викат преди 200 години не е имало зима изобщоюдо-масонската мафия с помоща на католическата църква успя да фалшифицира и унищожи доста писмени паметници, но картините и архитектурата се фалшифицират трудно които ми намери картина или фотогравюра от преди 18-век на която да има сняг - 1000$ награда от мен (това е сериозно)
Принципно автомобилите генерират около 10% от въглеродния двуокис. По-голямата част оът него идва от бензиновите двигатели. Ако трябва да се прави нещо, то това са високи данъци за мощните бензинови коли, които отделят най-много СО2, т.е. както си беше и досега в Германия, преди кампанията против дизеловите коли, но малко по-строго.
Евроглупостта няма край, докато САЩ, Китай, Русия и Индия си бълват CO2, евроглупака се свива на три за да компенсира. Да не говорим колко е глупаво да се твърди, че автомобили замърсявали, при всичките филтри, икономични двигатели и т.н. Либерастка хипи-гей религия завладя Европа за жалост, от технологични лидери до средата на 20 век, вече основната цел е да се върнем в каменната ера. След като ще се борим с климатичните промени, то трябва да ползваме разума си, тоест науката, а не със забрани!
Истината е, че при автомобилите немците трябва да избират между две замърсявания - въглеродния двуокис, който е предимно от бензиновите двигатели и азотните оксиди, които са предимно от дизеловите двигатели. С последната си кампания против дизеловите автомобили заради азотните оксиди, немците се натресоха на по-лошият вариант, който застрашава цялата Земя - замърсяването с въглероден двуокис. Изходът при автомобилите е ясен - дизелови двигатели, а електрчиески може да са още по-голям проблем, з
"ограничаване на данъчните облекчения за хибридни и елкетрически коли" Още не са почнали да ги карат сериозни и вече падат облекченията. Очакваше се. Докато електричките не станат по-изгодни от двг-тата няма да ги бъде.
планът на германското правителство да въведе ограничение в скоростта по аутобаните от 130 км/ч, както е и в останалите европейски държави.направо на 80 км/ч да я ограничат, както е предложила неква мaлoумна катаджийска комисия
В битка с климатичните промени: По германските аутобани – със 130 км/ч?