Че целия проект Тесла е политически инструмент, работещ в синхрон със скалъпената афера дизелгейт, парижкото споразумение и постоянни страх, който ни всяват през медиите за замърсения въздух. Никой не е очаквал че с 300 000 автомобила ще станат икономически фактор при наличие на такива корпорации като VAG и GM например. Целта е да се насилят истинските играчи в сектора да минат на електричество. Което мисля, че е нещо положително. Малко или много градовете ще станат по-чисти.
Нормално. Колхозниците нямат зарядни станции, нямат пътища, ама Тесла си купуват. Щеше да е странно, ако Тесла тегли Волга в Ню Йорк.
Тесличката къъъъъртиииииии! Туй чи на вас не ви харесва ... ми убу, секи си има менние, макар да е грешно!
Това, което се вижда на снимката е че в третия свят и пътна помощ нямат или не могат да си позволят
На лисицата гроздет й било кисело. Страшни образи има тук. Карат коли за по 2000 лв. и то предимно немски. Като пие две ракии вечер почва да обяснява как от А3-ка 2000-та година по-хубаво няма и то точно неговата щото е на 110к км (тъкмо се разработил мотора). Нова кола и в магазин не е виждал щото знае, че джоба му не е за там. Ама седнал да им обяснява на хората колко по-добра била газката от тесла. Колата стара, защото е по-хубава от новата ама телефона за 1500 лв. (50 лв/месец ама съм г**ар.
До 86По-скоро визирах ония епизод, в който сравняваше Лада 7-ца (2107, но може и да греша) с нещо британско от същото време. Състезаваха се на някакъв стар път с елементи на офроуд. Ладата загуби, тъй като след сблъсък излетя от пътя и се изтъркаля по насипа. Доколко събитието бе или не бе режисирано, не мога да преценя. Но след като лаик като мен остава със съмнения, нищо чудно да не са безпочвени.
Не е ли, да имаш шофяр на Ройската, а ти да пръскаш няколко пикантни дами с пенливо вино за 20000 лева на заднат седалка, не е работа ;)
До БобиЛада имат прототипи на много автомобили. Руснаците имат прототипи и на поколение самолети, на Арматата, на самолетоносачи. Знаем ги и са успешни, но на хартия или в 1-2 бройки. Имат и прототипи и на перални, телевизори, лаптопи, телефони, съдомиялни машини и най.вече са успешни тези като ГУЛАГ, свобода, магистрали, инфраструктура. И много ме кефят тези в областта на водката и нейните перилни заместители. А ти българският Морозов, няма ли да отидеш в Русия и да си купиш тези прототипи.
Нормалните хора, не живеят в Сибир ... То е ясно, че ти трябва танк, за да се движиш по руските пътища, ама не означава, че в нормални условия, ще искаш танк, пред BMW или Tesla.
До до поручик ржевскиЪЪъ ... не! Ако копанията си плати, както трябва, ще и направят същото качество. Китай се ползва, защото можеш да даваш наеме 40000 работника, да поризвеждат нещо 3 месеца, на 12-3 часови смени, понякога с почивен ден през седмица и след това, да ги изгониш, ей така. Ако това стане, дори в България, ще има върли протести, а в Швейцария ще има убити хора по улиците.
До 60Тях никой не ги пита :) ... Па и като знам, колко пияндурници и нещастници има, от тея 200 000 поне половината, ще се отърват :)
До Калеко 11111АлекоЛада има работещи прототипи на електромобили още от преди 2 години. Гледах в тубето доста интересен материал как ладата се държи при -30 градуса. Но все пак въпросното "Квазимодо" беше създадено въху стандартна Лада Калина Съответно не беше както Теслата 4*4 а беше 4*2 - компромис но като за първи 1 опит и първи прототи
Компанията построила влаковете на магнитна възглавница в Китай се казва "Трансрапид" и е немска.Базира се на разработки на немски инженери от 30-те години на 20 век.Колкото до китайците-те са платили 1 милион евро и са получили всичко наготово!Това,че големите фирми имат заводи в Китай не е много добре защото има огромна разлика от произведеното в Китай и Швейцария например.Между 2 инструмента направени в Китай и Швейцария разликата е колкото между каруцата и самолета!Аз избягвам китайски стоки.
До 80 Той ни обеждаваше в превъзходството на BMW M3, забравяйки, че нормалните хора нямат нужда от автомобил, който вдига 340 километра и гори по 25 на 100 ...
При пожар предизвикан от литиево-ионна батерия температурата на горене е над 3000 градуса по целзии.При опит за гасене с вода се получава страхотен взрив.Досега сме виждали само горящи батерии на смартфони които са с 20 000 пъти по малък капацитет.
Уникална гледка: Волга дърпа Tesla в Русия