34

опетков

преди 4 години

Мафията на автобусните превозвачи, чрез купени депутати унищожи БДЖто с ниските си цени. Крайно време е да започнат да плащат реалната цена на превоза БДЖ да може да си вдигне цените. Ревем колко били хубави транспортните услуги на запад, но там цените за жп и такси са десетократни на нашите.

33

Шенол

преди 4 години

Нормалните хора ползваме споделено пътуване от Фейсбук. Хем екологично, хем по- евтино/ София - Бургас ми ляга 20 лв. , с автобус е 32/ , хем по - бързо, хем се запознаваш с готини хора.Автобусите са отживелица и умиращ бизнес, там се возят предимно ***.Превозвачите да грабват мотиките....земеделието ги зове

32

Анонимен

преди 4 години

patni taksi na kolichestvo izgoreli vredni gazove, kilometar razstoianie i na kilogram teglo po bg republikanski darjavni patista... :-)...kakto i v restoranta plastate na kilogram hrana i na kilometar masi, stolove, dancingi, estradi...ili na milimeter i miligram kakto v aptekite i drogeriite lekarstvata, tabletkite, kapsulkite, cigarkite...kakto i v samoleta plastate na gram i santimeter teglo i militer rozova vodichka...

31

Митко 21 см

преди 4 години

Шефът на фирмата Биомет, която има и доста автобуси - Ваньо Контев, кара най скъпата кола - Бугати Хитон за над 5 милиона евра. Той дали се готви да протестира срещу тол таксите и той ли работи на загуба?

30

ууу

преди 4 години

В Чили началото на преврата срещу Алиенде го започнаха шофьорите. А вие плачещите?

29

Анонимен

преди 4 години

искаме юбер и блаблакак и бус!

28

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 21Да, точно така е! Не съм виждал европейска държава (а съм бил в повечето), където да се изискват такси за ЦЯЛАТА пътна мрежа! Това у нас си е нагло нарушаване на човешкото право за свободно придвижване!

27

Счети

преди 4 години

ДА на ТОЛ системата и затворр за всички "професионални" самозабравили се шофьори на тежки превозни средства, които масово не спазват правилата по пътищата ! Крайно време е този, който руши най-много да плаща повече. Така както в София замърсяващите ги наказват да плащат повече !

26

СМРТ

преди 4 години

Свобода за вички честни и трудолюбиви хора!Затвор за всички изедници окупирали доходоносните отрасли и лобистите, които им прокарват законите!Бесило за продажните депутати и представители взели пари за прокарването на лобистки закони, които иззеха бизнеса от обикновените хора!Унищожаване на герББерското законодателство за 10 години назад, задръстено с тавани, прагове, такси, глоби1 които са непосилни за честните хора искащи да развиват бизнес!герББ ни върнаха 30 години назад!!!

25

Анонимен

преди 4 години

в бг умишлено се поддържа тоя батак в транспорта, за да може да кярат от статуквото фирмите превозвачи, копърките и айдуците в бдж! лекарството - продажба на бдж, навлизане на пазара на чуждестранни превозвачи, споделено пътуване, толтакси и екоавтобуси и автомобили! и повее кураж от правителството за "непопулярниѝ" мерки!

24

Think

преди 4 години

Ей, все повече се убеждавам, че вкрайна сметка сме големи мазници тва българите. И главно тези, като тази г-жа. Хем било мизерия в България , хем гледаме към Европа,обаче като сложат някоя таксичка и "маститите" веднага вият. Значи, толкова много катастрофи станаха с автобуси, толкова са им изпоиздрънкани автобусите, обаче билета от край време все се вдига, а не пада....За сметка на качеството разбира си.Да си плащат ТОЛ-а и тва и е.Грешка, че го забавиха заради другите ненаядени превозвачи

23

Страхил каруцаря

преди 4 години

И тези превозвачи няма да направят нищо и "кервана нагерберастите" ще продължава да си върви ...начело с Пожарникаря !Докато този глупав народ не се ОБЕДИНИ и не излезе в Национална стачка, нищо съществено няма да се случи !Но за това са нужни РЪКОВОДИТЕЛИ и ПРОФСЪЮЗИ, но ние такива - НЯМАМЕ !

22

Анонимен

преди 4 години

Да се задължат превозвачите да снабдят автобусите си с химическа тоалетна.

21

Анонимен

преди 4 години

Има нещо, което така и не обясняват на телектората - че в повечето държави има винетки и толове, но има и алтернативни маршрути, които са безплатни. Да, за тунел често си плащаш, за мост, за магистрала, но ползването на обикновените пътища е без пари. Само дето това не съм чул някой някъде да го е обяснил. За някакъв разбит път - дай винетка.

20

Анонимен

преди 4 години

Така превозвачите без ясен собственик на превозното средство. Управлението на тази конфедерация е за централизиран модел като в соца. Никъде в ЕС не е така като у нас. За Запад всичко е частно и водача си е собственик и си подържа превозната средство. И той си получава субсидията от местната РАБОТЕЩА ВЛАС.Тук б. к.. луци от номенклатурата са на ясла като тая и не пускат кокала.

19

Анонимен

преди 4 години

Тол такси има навсякъдеТо има, ама магистрали като нашите, да са на нищо след 5-6 години - няма. Да, плащаш яко, но пътищата са супер. Тук хем плащаш, хем си трошиш колата.

18

Анонимен

преди 4 години

нерегламентирания превозРазбирайте - споделеното пътуване.И вместо да предлагат по-добра услуга, те искат забрани и мерки. Типичните български "бизнесмени".

17

Ц

преди 4 години

Тол такси има навсякъде. Сега като започнат и тунелите - Шипка и този за АМ Черно море е нормално да се плащат.Но пък нови влакове, по-евтини самолетни билети...

16

Анонимен

преди 4 години

Интересното е че претендиращите че са легални таксита често не издават касови бележки.

15

vlady

преди 4 години

За да се съживят железниците трябва да се решат проблемите с инфраструктурата и подвижния състав, да се съставят читави разписания и т.н. Времепътуванията с влак по повечето направления са твърде големи за да са атрактивни и забрана на автобусите би довела само до ръст на нелегалните превози и още повече катастрофи. Тол таксите не са големи и не би трябвало да увеличат цените на автобусните билети с повече от 1-2 лв за дългите разстояния.