Според КАТ на всеки светофар ще трябва да се редим на дистанция според пътя, който следва. Ако е извън града, ще се редим на 40 метра, ако следва магистрала, ще се редим през 70 метра преди светофара, както е в началото на магистрала Люлин в София. Когато има катастрофа или нещо друго,кеото създава задръстване на магистралата, как да спазваме дистанцията от 70 метра. КАТ защо ли още го търпим, а не го премахнем?!
закони, закончета, правила, правилца, но кой следи за тяхното изпълнение? В пространството постоянно се говори за чувството на безнаказаност, което води нарушаване на правилата. Може би трябва да помислите как да промените контролиращите, започвайки от най-високите нива, а те щат не щат тогава ще започнат да контролират и надолу, но нямате сметка, че току се вземе в ръце народа и започне и от вас да изисква спазване на правилата и законите
До АнонименНе сме се уплащили. Просто ще е поредния повод да ми искат 20 лева катаджиите. "Ти май беше на 30-40м дистанция само. 70 нямаше със сигурност. Ся кво ше правим ?"
Мда и за празници като се излиза от града, от последния светофар като тръгнем 15 коли, ще трябва да се изчакваме сума време.. Че все пак сформираме колона от километър.
До the Ghostбул. Шпченски проход, преди БАН. Там на голямото задръстване, където миналата година се оакаха с ремонта и имаше репортажи. Сато *** архитекти се назначават в Сф. кьорав пешеходец няма там, но колите са във вечно задръстване. На места са и по 3м. широчина. Тази година пак основен ремонт са очертава нищо, че е в гаранция. И пак няма промяна в широчината.
Какво се плашите бе? Да не мислите че патрулката ще кара в съседната лента и докато се движите със 100, катаджията ще се е надвесил от прозореца и разпънал рулетката да измери дали между вас и автомобила отпред има 70 метра? А колко от тротоарите са широки 2 метра? Всичко това е за да ни залъжат че взимат някакви мерки. Пак никой няма да налага никакъв контол.
Няма държава по света, в която свръхвисоките глоби да са спряли нарушителите, особено когато правилата противоречат на всичко смислено. Промените в правилата по предложения на КАТ винаги са противоречали на здравия разум и сега също е така. Най-доброто решение за България е закриването на КАТ, като структура особено вредна за безопасността на движението.
"а за останалите трасета извън града 40 метра."И забравете за изпреварване дори и на трактори и каруци...
В нормалните държави, усвояват всички възможни места за паркиране, асфалтират ги, очертават ги, правят и много закрити паркинги и ... чак тогава започват да глобяват за неправилно паркиране. В България застрояват паркингите, намаляват местат за паркиране и увеличават глобите за паркирането на места, където в нормалните държави са направени нормални паркоместа.
Не е важно какви промени ще внесета в закона, а е важно винаги при нарушаването му да следва наказание. Когато престъпниците на закона знаят, че неминуемо ще ги заловят и накажат ако го нарушат, тогава няма да го правят.
Чеша тиквата за тези тротоари с широчина 2 метра. Дали ще глобяват общините ако тротоарите им са по 50-100 см? :) Голям смях.
"С новите текстове се въвежда и изискване пешеходците да разполагат с поне два метра широчина при преминаването им по тротоара."Има ли някъде такива широко тротоари?
Най- добре да се въведе ограничение за скоростта на магистрали-90км,главни пътища-60км и така по- лесно ще преминем към електромобилите.
Каква е тая диктатура бееее?!?!?! Сегашните правила са достатъчно добри, просто трябва да се наложи ефективен контрол!
Сега Баце ще трябва да направи магистралите на по 3-4 етажа и двойно по широки - да може да се поеме трафика!
70 м между колите на магистралата, 2 м за пешеходците на тротоара!