abe balgariq se zainteresyvala.tyka kogato smenime kolite s elektri4eski v 4yjbina kolite she letqt vav vazdyha,.a kolkoto do 129 to komynisti4eskite otrepki ako ne gi vidish v balgariq kyde drygade she gi vidish be 4ygyn
...като за начало производителите на електромобили трябва да наложат тежкотоварните на пазара-те са най-вредните иииииии опасни за околната среда...
а бе малкия...ти виждал ли си жив комунист? що ли питам...бил си в баща си още...чува детето че другите лаят и решило и то да полае...сукалченце
Гледайте внимателно какво пишете в статията.България не е единствената страна в ЕС която не произвежда автомобили.Например Гърция също не произвежда.Сигурен съм че Бай Гриша се е разбрал с китайчуците в новия завод в Баховица да се правят и електрически автомобили.ps.Абе комунисти прокаржени вие 45 години на мотокари ли сте се возили по улиците?
Гледайте внимателно какво пишете в статията.България не е единствената страна в ЕС която не произвежда автомобили.Например Гърция също не произвежда.Сигурен съм че Бай Гриша се е разбрал с китайчуците в новия завод в Баховица да се правят и електрически автомобили.ps.Абе комунисти прокаржени вие 45 години на мотокари ли сте се возили по улиците?
младен Не е важно кой ще спечели пари ,важно е ти да можеш да дишаш.Атмосферата вече се разпада...
"България рязко се заинтересува от електрическите коли......" .....НЕК и енерго-разпрделителните дружества виждат нови переспективи/начин за доене на народа
Електрическите автомобили са хубаво нещо и ако се усъвършенстват акумулаторите им, може да решат някои проблеми. Обаче каква ще е цената на ел. енергията за зареждането им, откъде ще се вземе този еквивалент заместващ енергията от петрола? А цената на преобразуването и? Може би решението е в нещо качествено ново - студен ядрен синтез, енергия от етера...
"България прояви внезапен интерес към производството на електрически автомобили."Да бе, да! Лукоил и ОМВ ще изпуснат такъв печеливш бизнес!По-скоро ще приемат специален закон с който се забранява ползването на електрически мепесета в РБ!
"работещо производство" - СТИГА С ТИЯ МИТОВЕ И ЛЕГЕНДИ !!!Балканкар не стига, че беше античен ***, ами и беше адски СКЪП ! Въпросните екземпляри на запад са пуснати под себестойността му - жалък опит за събиране на някоя друга стотинка валута преди наближаващия фалит на цялата скапана система! Как си представяш тая смешка да се конкурира сред развития свят?"Работещи производства" бяха изключителна рядкост - като калашниците - и те не са "разграбени"... Не се разграбва туй що работи.
Повечето от долните коментари отнасящи се за електрическите автомобили са пълни глупости. Ето ви едно клипче за един електрически автомобил, или по-точно конвертиран автомобил в електрически - сами си правете изводите!***
111,прав си, разбира се, но проблема беше и друг-за директори и мениджъри се назначаваха предимно верни на партията хора, които гледаха да запазят статуквото със зъби и нокти, вместо да разработват нови изделия и пазари.Както се казва-време на застоя-всеки пази стола си и чака пенсия безметежно.Нещо подобно има сега при днешните "Мениджъри", назначени отгоре, наготово, без да са изкарали преди това и 5 лева със свои знания и труд.За това сме на този хал сега.
прод.на 115.Според мен си е чисто безумие и национално предателство,да ликвидираш работещо производство, купило лиценци и произвеждащо в страната всичко:двигатели, хидродинамични предавки, предни и задни мостове, хидравлични елементи за мотокари...Да имаш цяла гама разработени и познати по света мотокари, работещи заводи, технологична екипировка и специалисти, и да проиграеш с лека ръка всичко това, а не да го модернизираш и изнасяш, за мен е чисто национално предателство на "мениджърите"!!!
Точно заради такива мениджъри сме на това дередже в момента на всякъде.Сигурен ли си в това, което пишеш?Ако си наистина мениджър, какво беше производството по обем мотокари на Линде, на Тойота,и на Балканкар?И защо ли те сега доволно потриват ръце, след "нокаута" на Балканкар от нашите "мениджъри"?А за това, че сме изнасяли не само в СИВ, мога да те убедя по много лесен начин-влез в сайт за употребявани машини на запад, и ще се учудиш, че се продават и такива, с марката Балканкар...
Анонимния106, най лесно се обижда , когато си анонимен.Ставаше дума за захранване със слънчеви панели на акумулаторната батерия.Влез в който и да е сайт, на фирми-дистрибутори на фотоволтаични панели, и после напиши тук какво си прочел за панелите, и батерия от панели.Ставаше дума , че с енергия 10 киловата за 1 час може спокойно да се зареди каквато и да е батерия,и това е постижимо само от разположените върху покрива на една средна по големина къща фотоволтаични панели.Най-лесно се критикува.
България рязко се заинтересува от електрическите коли