До ХетфиелдАбе, да ти кажа, съмнявам се да не са предвидили паркоместа за новите блокчета, защото по закон трябва да ги предвидят. В този смисъл излетите основи нищо не означават. Паркингът също се прави върху основи.
"Преди две години жители на някои квартали сами поискаха зоните за платено паркиране да бъдат разширени."ХАХАХАХАХА :)))) да, да скоро ще четем и: "Преди две години жители на някои квартали сами поискаха да им се вдигнат данъците и таксите, че и винетките" България е единствената страна на света, която може да крета без грам икономика, хранейки се от винетки, данъци и такси! ГЕРБ ги разбират тези неща вервайте им!
Проблем на София е само един. Презастрояването и постоянното идване на нови "столичани" в града. До моята кооперация строят два блока под формата Г от затворен тип с градинка вътре между тях. И като се напълнят до край и ето ти едни нови 60-70 нови домакинства. Някои като имат по 2 коли... стават едни 100 нови коли търсещи места за паркиране. А подземен паркинг в тези блокове не се предвижда - вече изляха основите!
Една си гордост имам в тоз живот - аз софиянец съм потомствен! Кола си имам аз дори - да ходя с нея да си пазарувам в Метро! Паркирам я на плочките пред входа, защото ... хехехе, те тези прлочки са мои бе! Я на тех ръбче съм играл кога вие сте ходили прави под масата на село, бе уууу!
И сега има такива паркинги, но не се ползват, защото: 1. така може 2. по-удобно е да си паркираме пред входа 3. не ни е под надзор и ще ни разбият колата
Правят се подземни платени паркинги за Х пари на час в центъра, а надземните места и зони за Х+У пари. Платени зони около районните кметства, общини, пазари и т.н. и солени глоби за паркиране извън обозначените места. Отдаване под наем на паркомясто в подземен паркинг. Какво ще се получи:1. Повишаване на средната скорост на предвижване; 2. Кметствата ще генерират допълнително средства, които могат да използват за озеленяване и подобряване на средата; 3. Няма да има улици и булеварди с паркирани
До До 101Леко да не си докараш инфаркт. Пълен *** само може да мисли така, то тогава нас няма да ни пускат по другите градове.
До ГражданинЗащото е доста разпространена политика на фирмите да позволяват на служителите си да ползват сужебните автомобили и като лични. Имам доста познати, които по тази линия се отърваха от личните си автомобили. Виж, за камионите, бусовете, баничарките съм абсолютно съгласен.
Народа си сака безплатното. Е у Стрелбище гледам един даже турил една катастрофирала кола на тротоара и турил табелка - продава се на части. Като некой му иска нещо отиват и го свалят. За две-три години ще я продаде целата до тогава - тротоара си е негов.Братя Българи - кола на тротоар в нормална държава няма и не защото в големите градове има за всички БЕЗПЛАТНИ места а защото всички си плащат. Това като се проумее - България ще се оправи.
Някой може ли да ми разясни, защо пред жилищата се паркират не само лични автомобили, а и такива служебни и не само леки и и лекотоворни, та даже и камиони. Преди време съществуваше понятието - местодомуване. Служебните автомобили могат да се паркират на точно определени места - това се определя от ръководствата на съответните фирми. Не може всеки търговски пътник да паркира оръдието на труда си пред в къщи за по-лесно.
Ако се изпълни мечтата на всяко софиянче да има кола. Няма да има нужда никой да има кола. В час пик и сега средната скорост е около 15-18км. в час. Просто седим в лъскавите си танекии и си дишаме дизелаците.Ограничения за собствеността на автомобилите трябва да има - едното е платеното повсеместно паркиране. Другото е затягане на контрола върху прегледите.
В момента общината наказва хората които не паркират колите си по нейните улици а ги държат в гаражите си. собствениците на гаражи - плащат такса смет на гараж. АБСУРД
Има ограничен ресурс - законните места за паркиране в цяла София са по-малко от колите.Местата за паркиране не могат да станат много повече защото ще е тъпо паркове и градинки да станат паркинги.ИЗВОД - трябва да намалеят колите и това ще стане като се въведе ПЛАТЕНО ПАРКИРАНЕ В ЦЯЛА СОФИЯ. Кола в градинка на тротоар и на детска площадка не трябва да има ако искаме да живеем като цивилизовани хора.Това е във всички големи градове които не са проектирани за много коли.
Може ли и в двора на кооперацията ни да направите зелена зона. Нямаме проблем с паркирането, но много искаме да плащаме. Моля ви!
До Бесен :)Според мен си съсед в зелената зона, където точно заради ниската цена на паркирането сте пренаселени :)
Може ли едно отчетче на Центъра за грдска мобилност, преди това? За да видим целесъобразно ли е уголемяването на зоните, ако няма пиходи насреща, при условие, че само са *** от зоните и д видим къде отиват тези парични потоци, защото като наваля снега мишоците от мобилността се изпокриха!
Значи, да си знаете- паркирането по домашен адрес в "Зелена зона" е 100 лв. годишно за първа кола и 250 лв. за втора.
а целта - да се сложи ред в паркирането...Грешна цел!!!Трябва да се сложи ред в общината!Глупаците, които избират Фандъкова, нека продължават така, докато наслагат зони навсякъде и бембяна зона до Пловдив!*** народ - слаба държава.Но от друга страна, кой гарантира, че Фандъкова наистина е избрана, след толкова изборни фалшификации?Както и да е... честито на избирателите на ГЕРБ.Кой каквото прави, на себе си го прави. Избраха си ги, да са им честити, да си ползват зоните със здраве!
Зелената зона плъзва из още квартали в София