19

Анонимен

преди 7 години

Тия инженери да си скъсат дипломите.И малките деца които са си играли с плажна топка на плажа знаят че дори най-лекия полъх на вятъра променя парабулата на топката. Питам аз щом тази малка плажна топка до толкова и влияе вятъра как може дори да си помисли човек че тази коляма топка /дирижабъл/ може да се ползва като превозно средство. Това би могло да се случи само ако двигателите за кореция са със силата на самолетен двигател което директно обезмисля целия проект.

18

Анонимен

преди 7 години

До 19АН 225 беше направен за да носи руската совалка. Как още лети само той си знае.

17

Анонимен

преди 7 години

Според мен са го разбили с рекламна цел... "вижте колко ни е безопасен балонот!", ако беше самолет .. или въртолет ... Иначе с въртолет май може да се доставят 10т. (че и повече) без писта. Относно АН 225 и ревльовците които казват, че е направен само един ... да видят кой самолет е втори по големина xD

16

Анонимен

преди 7 години

До 6Какво общо имат "краварите" след като го правят в Англия?

15

Анонимен

преди 7 години

До AзНе знам защо говориш за Ан-255 след като никой не прави сравнение с него (освен може би глупавите журналисти с техните гръмки заглавия). Отделно Ан-255 беше направен единствено и специялно за руската сувалка и за това е само един който горкия как още лети само той си знае. Става дума за летателен апарат който може да стовари 10 тона без да има нужда от специална писта като АН-а. Това е, нищо повече.

14

Анонимен

преди 7 години

Първо проблема сте вие медиите. Става дума за тестови полети вие ги изкарвате сякаш е чудото на века. После глупавите ви читатели понеже отказват да прочетат под заглавието започват да коментират така сякаш са компетентни по всеки въпрос нищо, че са виждали дирижабъл само на картинка в интернет.

13

Анонимен

преди 7 години

Как дирижабъл. Дирижабъл се вика на човек дето търси жаби. За Малкия Бунарджик в Пловдив например. Това тука е балон с перка значи е перкобалон

12

ghjn

преди 7 години

Ако в небето летят подобни изделиь - животът ще бъде по-хубав. Аз вярвам, че така ще бъде.

11

Анонимен

преди 7 години

Никакъв хибрид не е - чист дирижабъл! Скъпо изделие, мъртвородено. Очарователен е само външния му вид и прякора му - особености на британските култура и предпочитания!

10

преди 7 години

Става дума за Ан-225https://fr.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-225#/media/File:Antonov_An-225.jpg

9

Анонимен

преди 7 години

Д-то се развали ;)

8

Владо

преди 7 години

За напред няма страшно, този беше последният телеграфен стълб !

7

Анонимен

преди 7 години

Едва ли в Англия имат стълбове с височината на Айхеловата кула, а височината от която захожда си е висока, така че това за стълба много ми е съмнително.

6

Анонимен

преди 7 години

Краварска напъвация = излагация

5

Анонимен

преди 7 години

Определено по въпроса за кацането, трябва да се поработи малко, това забиване на нос е доста нетрадиционен начин за кацане,но за сметка на това изненадващо меко кацане на такава огромна машина и при такова забиване, което говори, че има качества. Иначе браво на англичаните ,летателната машина не може да замени сегашните начини на летене, но ще намери своето тясно място за употреба.Вижда се, че няма нужда от летища, но пък има нужда от широко пространство за кацане(големичко е ).

4

Анонимен

преди 7 години

КЪВ САМОЛЕТ БЕ ДА.....АНМ НЕКЪДЪРНИТЕ КОПИ И ПЕЪСТ .... ВИИ *** ЗА ДИРИЖАБЪЛ НЕ СТЕ ЛИ ЧУВАЛИ ....

3

ХА ХА ХА

преди 7 години

Да не е правен в турция?

2

Шоп

преди 7 години

Глупости.Ще го оправят и ще лети пак.Това нещо може да стовари 10 тона където си поиска.

1

Мнение

преди 7 години

Историята показва, че човешки изобретения, които в миналото не са се утвърдили или са си изпели песента,НЕ се връщат към втори живот.