Много хора приказват без да мислят от там иде резултата и нивото на каране лакомията е голяма работа както и зависта идва време когато всичко ще си доиде на мястото колкото до тия де недоволстват да видят грешките в себе си а не да приказват глупости зад гърба на другите постави се на отсрещната страна
да, има изход, както е във всяка цивилизована държава - въздушен, морски и жп транспорт. след като всичко това беше унищожено, не виждам защо някой се чуди как се увеличавали автомобилите, а с тях и катастрофите.
То не е въпроса да видиш патрулка докато пътуваш. Целта е като решиш да настъпиш да те спрат веднага. Така ще си знаеш че винаги те дебнат.Затова трябваше да са и камерите, щракат те, спират те след 3-5км където им е поста, пишат ти веднага акта, а не да ти идва след 2 години снимка която да отпада в съда.
Днес, София - Търново - София - 500км съм пропътувал и за тия 500км видях 0(нула, николко, ни един) патрул на КАТ... И както пише друг коментираш по-силни от няколко милиона нарушения извършени днес са санкционирани...нула...
Поради многото глобени шофьори от КАТ след идването на Герджиков на власт БСП ще загуби парламентарните избори в неделя.Радев/Герджиков поне нещо полезно свършиха...
ВСЕКИ ЕДИН ВОДАЧ,ХВАНАТ БЕЗ КНИЖКА ИЛИ ПИЯН И ДРОГИРАН, ТРЯБВА ДА БЪДЕ СЪДЕН ЗА ПОДГОТОВКА ЗА УБИЙСТВО.
Няма как при толкова много нарушения, да има малко катастрофи, ранени и загинали.Всеки ден в България се правят примерно по над 200 милиона нарушения, а КАТ санкционира за 2 хиляди от тях и то обикновено след ПТП, т.е. наказва при 1 на 100 хиляди нарушения. Това увеличава броя на нарушенията и така е от 27 години. Обикновено наказаните от КАТ са най-примерните шофьори.
Когато проумее някой прости физични закони и правилата за движение по пътищата.Прояви самоуважение към себе си и уважение към заобикалящата го среда и хора.Тогава наща мила татковина ще тръгне по един друг път на развитие.Но уви погражданеното селячество продължава да се избива по пътищата.
Експертите по пътна безопасност отдавна са го казали:Ефектът от наказанията се измерва с тяхната неизбежност, а не с размера им.-=-=-Само в България има някои с промити от КАТ мозъци, които твърдят обратното и искат зверски наказания в закона, които очевидно няма да се прилагат.
Една промяна трябва в законодателството, която да накара КАТ да заработи и да си върши работата. Всичко останало е за заблуда на балъците. Наказанията в закона от доста време за прекалено строги, но поради факта, че КАТ не ги налага, някои балъци искат в закона да се запишат още по-строги наказания и така ... 27 години и става все по-лошо, което е очаквано при такъв подход.
Има!Създават се походни екипи,от полиция,прокурор и съдия...и придаден към тях преса за мачкане на коли,на място!На всеки превишил разрешената от закона скорост,с повече от 5 км/час(понеже скоростомерите отчитат вариации),на място се оформя протокол,лицето се глобява,книжката се ОТНЕМА ЗАВИНАГИ,А КОЛАТА МИНАВА ПРЕЗ ПРЕСАТА И СЕ ОСТАВЯ ДО ПЪТЯ,като хладилник,за охлаждане на мозъци!Като накацат по пътищата десетина такива произведения на "джигитското изкуство",ще видите,какъв ще е ефектът!
ефект има , за тези който продават гориво , акумулатори и за държавата ( повече потребление , акцизи и т.н. )
Е как де не са намалели катстрофите бе селянжърино нали караме на прожектори целогодишно?!?!? Какъв е ефекта от това? Никакъв в смисъл че катастрофите се утроиха откакта караме на прожектори и през лятото. Много пъти през деня слънцето ми свети в очите насрещно идващият автомобил блести с фаровете и аз бия спирачки защото отпред става като бял екран. В същото време тези отзад изненадани от намаляването ми на скороста едва не ми влизат в багажника. Е питам имали ефект от карането на фарове???
Катастрофите нарастват, жертвите – също! Има ли изход?