Ако са били от местните,те повечето не могат да четат на български,та как са чели закона за дв.по пътищата и как са взели книжка ...това може да отговори на повечето въпроси,за катастрофите в страната.Масово карат с купени книжки
Първо като имаш знак предимство не значи че трябва да караш без да се оглеждаш има пътища без предимство без никаква видимост от храсти дървета и коли и превозните средства са принудени да навлизат в платното за да видят идва ли някой и този някой ако не внимава ей това се получава
Масово правещите ляв завой не изчакват всички с предимство и пешеходци, а после са виновни и умират тези с отнетото предимство
Какво прави тази бетонна реклама на пътя? Кое е по важно рекламата или живота на пътуващите по пътищата? Въпреки че им е отнето предимството щяха да се разминат само с натъртвания счупвания и смачкани ламарини ако не беше този бетон в който са се ударили. При удар в бетон няма шанс за оцеляване!
Истината е съвсем друга. Шофьорите в България са си нормални шофьри и само нихилист би твърдял обратнто. Проблемът в България е липсата на контрол от страна на КАТ, а както всеки нормален човек знае, без контрол никъде по света правилата не се спазват. Не случайно чужденците шофиращи в България са най-опасните шофьори.
сигурно и тия са били яко дрогирани и пияни ? нали КАТ *** ?истината е че в Бунакостан, катастрофите стават не заради дрога или алкохол а защото шофьорите са си *** ...
Мъж и жена загинаха заради отнето предимство на пътя