32

видинчанин

преди 6 години

На фона на целият този хаос храбрите ни полицаи дремят под храстите и гледат кой кара стар Опел или Фолксваген не с 50 ,а с52 или 53 км/ч.Тировете никой не ги спира и никой не ги закача.Затова повечето катастрофи са с тирове .Наистина е нужен по свестен път до София.

31

видинчанин

преди 6 години

Мостът дето го направиха докара по няколко хиляди тира дневно.Ако ги подредите един до друг до Монтана ще стигнат!Отделно от това МВР тирове не спира.Шофьорите им се държат точно като шосейни бандити.Точно на най тесните места в Скомля ти се качват на багажника и ти светкат с фарове да караш бързо.На изхода на Видин има ограничение 50 км/ч а те те изпреварват и двамата служители на ДАЙ ги гледат с ръце в джобовете.На Скомля пък никога не е имало полицаи!Изобщо хаосът е пълен!

30

Анонимен

преди 6 години

Първо са магистралите и после ще дойдат колите и бизнеса. Само на Бойковите приятели може да им хрумне че бизнеса идва и чака да се строй път. Бизнеса не чака никого. Първокласникооо първо магистралите. Бойко престъпник

29

Анонимен

преди 6 години

Бодигарда се грижи само за магистрала Струма. Унищожи северозападния край. Шепата хора който останаха там трябва да протестират по често срещу този мошеник. Магистрала Е-79 е подигравка на някой места преминава през села и е селски път.

28

Анонимен

преди 6 години

БОЙКО МИСЛИ САМО ЗА СОФИЯ. ДРУГИТЕ, КУЧЕТА ГИ ЯЛИ.

27

Барса

преди 6 години

Не сме мързеливи и ни сме като вас плащаме си данъците изоставаме заради лошата инфраструктура няма икономика кой ще инвестира когато няма как да се пътува до нас пътува се по работа всеки ден фирми в търговията и са все на ремонт с бусовете

26

? до"умните&quo

преди 6 години

Някой (от идТиоди )от тези (и проЗстаците) които са против тунел под Петрохна могат ли да обяснат ЗАЩО са против или важното е да са против и то против всичко и всички което се иска да се построи у нас. Не виждам нищо лошо в това да се построи тунел под Петрохан с участието на частни инвеститори и участие от държавта и да е платен пътя . Растоянитео от София до Монтана ще е около 1 часа, а не като сега 2.5 часа. Какво има лошо от тунел под Птерохан ?

25

Тия

преди 6 години

северозагубеняци,като географски са на река Дунав,а след това имат и "Дунав мост 2",и не са просперирали,сега магистрала София-Видин ли ще ги оправи???Редовно пътувам по-това направление и нямам никакви проблеми,освен,че на 27 януари,заради техният глупав протест се забавих,обаче за сметка на това си похапнах добре на корабчето до Речна гара?!?Не им се връзвайте на простотиите,на тях им е сбъркан чипът!?!Те докато не разберат,че трябва да работят,а не да мързелуват,нищо добро да не очакват!?!?!?

24

Nevaliahka

преди 6 години

До 10 Те сега идват с влака

23

ОТ ЖЪЛТИТЕ ПАВЕТА

преди 6 години

ДО 17 ДЕДО ЦОЦИ. Ползата ще е , че ние оставяме панелите и се връщаме в северозапада.ТАМ СА НИ ИМОТИТЕ НА ДЕДИТЕ НИ . ЩЕ СИ ГЛЕДАМЕ СЕЗОННАТА ЗЕМЕДЕЛСКА РАБОТА.И ТАКА СЪЩО И СОФИЙСКАТА.

22

Мен

преди 6 години

Въпроса е за товарния транспорт направиха мост няма път но докато направят път Сърбия ще отвори коридори и няма да се налага да се заобикаля.погледнете какво произвеждаме и изнасяме главно зърно но то заминава през пристанище.а търговските вериги те внасят и по пряко е през Сърбия

21

жълтите павета

преди 6 години

до 21 А СЕТИ СЕ, ЗАЩО НЯМА ЕДНА КОЛА . А МИ НЯМА И ПЪТ. Северозапада е беден не движи ме масово 4Х4

20

Анонимен

преди 6 години

Е добре, от Хемус до Враца е натоварено движението, после до Монтана по-слаба работа, ама нататък до Видин ни една кола няма бе, закво им е магистрала?

19

Анонимен

преди 6 години

Суджук ефенди цели 9 години лъга и краде, създава схеми за гепачка, изнася краденото и слага калинки на важните места.Гъзурчеше се на Брюксел, ходеше там за да го тупат по дебелия г//з, изобщо не мислеше за икономика и инфраструктура. Аааа, ще кажете, че довърши магистралата до Бургас. И защо, за да я открадне милиони от нея. На хората им писна от скъпотия,малки заплати, мафиотски структури, измами, празни приказки и Суджука е пътник. Шайката си отива и трябва съд, Народен съд, връщане на всичко

18

Врачанин

преди 6 години

До Анонимен 11 И как да слажат едно паве ,като нон стоп гласуваме за БСП.Демек за миналото. Сами си го ивоювахме.Ето ни в миналото.

17

Анонимен

преди 6 години

Пътя Варна - Бургас е същия. Ако направят магистрала ще обединят около един милион жители в един 150 километров град. Нещо като Маями по дължина, но далеч по хубаво и пердпективно поради разположение.

16

Дядо Соци

преди 6 години

Тунел не се яде.И каква щее ползата от Северозапада като се мине бързо през тунела и не се види мизерията. Така де...

15

Анонимен

преди 6 години

При автономия . Парите от Брюксел идват право в Северозапада , а не в София

14

Анонимен

преди 6 години

ДО 12 ЩЕ ИМА . НЯМА ДА ПИТАМЕ ПУТИН

13

шоп доброволец

преди 6 години

Подкрепям автономията на северозапада, както и за магистралата. Желая да подкрепя финансово с една месечна вноска движението за независивостСеверозапада да бъде втората автономия в ЕС, както е Войводина.УСПЕХ.