Ви май не разбирате или не ви се ще. За да имаме нормален трафик и града да не е задръстен и да не се издушим колите трябва да станат наполовина. Няма как в Берлин да са 340 на хиляда човека а в София 560/1000. И след като инфраструктурата на града е ограничен ресурс и възможността да се замърсява въздуха също - ще потребява този който е склонен да си плаща СКЪПО:-за паркинги-за екологична колабедния - на градски транспорт.или искате комунизъм - Бай Тошо го няма вече.
Числата в статията нещо не съвпадат с данните от КАТ публикувани на 15.07.2016.Тук пише, че автомобилите в България са 2,77 милиона, а според КАТ на 15.07.2016 е имало регистрирани общо 3,77 милиона автомобила, в т.ч. 3,24 милиона леки коли, 410 хиляди товарни автомобила, 23708 автобуси, 50626 влекачи и 38374 специални автомобили. Не ми се вярва за година и половина автомобилите в България да са намалели толкова много. По-скоро са се увеличили. И пак според КАТ, 3 от 10 коли са били над 15 годи
Помня преди 2г жената имаше служебна кола Форд-фиеста от 2015.Много ни хареса като за нея и реших да взема една на изплащане.Отделно видях на няколко билборда същата фиеста, за 200лв на месец с ддс.Викам си чудесно.Е питайте като отидох какво и що. Колата струва 26000 лв ония ми искат 20%.Отделно гаранция 5 г ама само на скорости и двигател. Отделно задължен си тия 5 г да сменяш масло и т.н при тях иначе отпада гаранцията.И куп други глупости.А смяната струвала 400 лв на маслото и филтри.Е как?
Като сравнявам колите преди 1989-та и сега притежавани от хората в моя блок в София, на практика не виждам разлика в броя на колите. Тези, които притежаваха коли през 80-те години и сега имат. Тези, които нямаха и сега нямат. Разбира се много хора се смениха за това време, но общото преди и сега е,че тези в двустайните и тристайните апартаменти имаха почти винаги кола, а в гарсониерите почти винаги нямаха, а сега е същото. Паркоместа се застроиха и намаляха,а колите се увеличиха с новите блокове
Егати платената статия, направо вони на платено.Престанете с тия глупости, знаете ли каква е разликата между евро5 и Евро6? Никаква, това с Еврото е пълна порнография да се пълнят джобовете,а колите в Бг не са нови защото неможем да си позволим, а не заради данъка *** такива.Отделно, данъци, винетка, граждански? Да не би да караме по хубави пътища? Данеби да намаляват катастрофите?Че и още пари искате даже!!!! Кой няма да иска да кара нова кола? Егати за балъци ни взеха вече.
Стига поръчкови статии. Кой си позволява нови коли? Като си толкова умна дай рецепта за закупуване на нова кола с 600 лв. заплата.
Моята е стара но е с Газов Инжекцион.Изкам да ми се намали Данака така е редноИли случката е абе Едни Пари Да Вземем То ня Бяха 3 пъти сменяхме Номера то Не бяха по 50лв.Лични Карти Шофьорски Книжки.Винетки 97лв.Е НЯМА БЪЛГАРИНА ДО ТОЛКОВА ОБЕДНЯ НЯМАААА.
Съвсем правилно е за новата кола да се плаща значително по-висок данък, в сравнение с данъка за старата кола. Стойността на новата кола е значително по-голяма от тази на старата кола, а замърсяването, за което някои се хващат, е почти еднакво. Според доклад изготвен за Столична община 90-95% от замърсяването от колите с ФПЧ10 е всъщност вдигнат във въздуха прах от земята при движението им, а само 5-10% е от двигателите на колите, т.е. ел. колите замърсяват почти толкова, колкото 18 год. с Евро3
Данъкът за една кола трябва да бъде според стойността на колата и за тази цел може да се използва застрахователна оценка. Отстъпките за екологичност вече трябва да се премахнат, като изживяли времето си, защото на практика всички коли са достатъчно екологични и още при производството им са наложени съответните ограничения.*Във всички държави по света хората карат коли каквито им позволяват доходите. Например в Германия и Гърция хората с "български" доходи карат същите "трошки".
Е много хора са... с тънката подробност че не са в България тия с 2500 евра заплата...И да има такива -предимно в ИТ сферата в София, са много малко от общата маса!Те даже и не трябва да ги споменаваме... на общия фон от работещи-БЕДНИ хора!
Моята кола е от 1988 и е много по-надеждна от повечето нови-които са еднодневки-карат по 10 г и се скапват тотално-едно време колите се правеха зе престиж , а сега за пари
Във всички западни държави колите се дават на лизинг За 10 години Плащат по 30 евро на месец при заплата 3-4000 евро Като стане колата на 5 години се връща във същата фирма Приспада се някаква сума Взема се нова кола И пак на лизинг Проблем с нова кола нямат
Еми и аз искам нова кола, ама няма . Затова си карам таралясника, който обаче е добре подържан (иначе кой знае какво ще стане) и е на газ, т.е. е доста по екологичен от много други по-нови коли. До колко е сигурна тази комбинация е друг въпрос де.
Абе и на дедо му се *** млада жена и кара нова кола,ама не му стига дамара, за това си коландри бабата и кара "Ладата"!?!?!?Да сте живи и здрави пичаги,да си поживеете докато сте млади!!!!****** хубави жени,покарайте нови коли и тъй животът си върви!!!!А сега от мен:"Лек,спокоен,хубав и приятен ден!"
всяка една кола си има евростандарт 1 2 3 4 5 и ако техническото им състояние е добро защо трябва да се наказват по старите автомобили с допълнителен данък
Защо се анализират само автомобилите. Кой ще смени автобусите от градския транспорт, които са от преди 30 години? Не ми говорете ама тя Фандъкова ги смени. Смени ги в София. В страната е страшно. Хора не гледайте какво е в София, защото това не е релевантно. Във Видин е страшно. Как град от 100000 души се превърна в мъртвило. В селата от обезлюдяване мога да карам и без ауспух и може само на някое изостанало куче (което не е емигрирало) да му направи впечатление. Защо се мълчи по този проблем.
На 10 коли едва 2 са под 15 г. Само у нас данъкът на "трошките" е нисък