22

Знаци

преди 6 години

Да огледат и от другата страна на бул.Брюксел около хотела платната се обединяват и знаците за предимство са криви и не се виждат и хора каращи за първи път от там могат да направят беля

21

Анонимен

преди 6 години

Страната на Билбордовете

20

българина

преди 6 години

половината знаци по пътищата на България са безмислени, грешни, некомпетентни, абсурдни, гротескни и дори опасни! един знак има смисъл ако е видим, ясен и смислен за конкретното място. съгласно правилника един знак отменя предходния специално за скоростта, ако извънградско има 60, то до кога трябва да карам с 60 ако следващите 50 км няма знак 90? абсурди колкото искаш. комисиите посатвящи знаци са от компетентни хора, колкото бб е професор....

19

Анонимен

преди 6 години

като качвате тези видео материали проверявате ли ги дали тръгват редовно не работят.

18

А

преди 6 години

Ако караш с 90 км и виждаш ,а ти виждаш от 50-60 метра ,че има знак 60км в час ти трябва да започнеш да намаляваш и при следващият знак 50 ти трябва да си вече на 55-60 км в час и на 40 вече си на 45 км. Я не се правете на "улуви" ,ако спазваме скорста то винаги можем да намалим ,а не да се гоним по пътищата и да се правим на голями шофьори .

17

Анонимен

преди 6 години

Ламаринените работилници нали трябва да вземат пари! Тука наблъскаха всички знаци на 100 метра участък, а там където наистина трябва да има - няма! През 20 метра знак подир знак че пътя е с предимство пред другите, а на няколко тесни участъка извън населеното място където има отстрани мантинели, мостчета, водосточни тръби никакъв знак да се знае кой трябва да пусне насрещния!

16

селчо

преди 6 години

До ШопИ в столицата много инфрастуктурни проекти са осъществени по същия начин. Отделно София има милиарден бюджет, който в най-добрия случяй се харчи неразумно и хаотично.

15

Анонимен

преди 6 години

Масов случай е навсякъде из България, да си караш с разрешените 90 км/час извън населено място и изведнъж да се натресеш на знак за ограничение на скоростта на 60, 50 или 40 км/час и колкото и да натискаш спирачки, често не можеш да спазиш веднага ограничението. Мисля, че по-рано имаше някакво ограничение да не се слагат знаци, с повече от 20 км/час разлика, когато ти намаляват разрешената скорост, но не помня дали имаше и минимално разстояние между знаците, т.е. точно това, за което пише тук.

14

селчо

преди 6 години

Драги софиянци,Посетете някое градче от дълбоката провинция. Вижте потдържаните паркове.Вижте тротоарите с плочки.Вижте изкърпените малки улички. Знайте, че дори на база глава от населението това са градчета с несравнимо по-малък бюджет от столицата. И после питайте иначе миловидната даскалица Фандъкова за какво харчи милиардния ви бюджет.

13

Тактика

преди 6 години

Това 80-60-40 е за тези които излизат -завиват надясно ,а не за тези които карат направо.

12

До 10

преди 6 години

Винаги съм се чудил и чак сега разбирам защо софиянците ( особено когато са ядосани) се обръщат един към друг с "Ей селянино!" :)))

11

Шофьор

преди 6 години

Знаците бяха поставени във връзка с ремонтните дейности. След отварянето на новите отсечки, табелите просто не са премахнати, което говори за пълно безхаберие и незаинтересованост. В белите страни трябва да последва глоба за отговорните лица.

10

Анонимен

преди 6 години

- "всеки гражданин разчита на компетентната оценка на специалиста."ТАКАВА НЯМА НИТО ЗА ЗНАЦИ НИТО В ИНСТИТУЦИИ.

9

ДО 7

преди 6 години

ПРАВ СТЕ ДА ВМЕТНА САМО ЧЕ ДАЖЕ НА КОЛИТЕ ИМА БУКВА (С)--->СЕЛО *** СЕЛЯНИН...СОФИЯ Е СЪЗДАДЕНА КОГАТО СА ОБЕДЕНЕНИ 28 СЕЛА МОЖЕ ДА ПРОВЕРИТЕ В СПРАВОЧНИЦИ ЗАТОВА И КОРЕНЯК СОФИЯНЦИТЕ СА СИ ЧИСТИ СЕЛЯНИ ПО МАНТАЛИТЕТ И ПОВЕДЕНИЕ...

8

Чичо Тони

преди 6 години

Пътищата в цяла България са осеяни с абсурдни ограничения. Някои от знаците са "забравени" след ремонти, други са поставени от чиста глупост да се симулира активност и да се оправдае някоя катастрофа станала по съвсем различни причини, трети (близо до населени места) за да могат КАТ да събират глоби без да им се налага да пътуват надалече. И понеже са абсурдни те не се спазват и КАТ събират глоби!

7

МИТКО БОМБАТА

преди 6 години

ЕДНО ДОПЪЛНЕНИЕ АПИ ЗАЩО НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА КЕЛЯВИ ПЪТИЩА УЖ СТОЛИЦА А КАМЕРАТА СЕ ТРЕСЕ СЪС СТРАШНА СИЛА ВИБРАЦИИ ОТ НЕРАВНА ПЪТНА НАСТИЛКА ...ОБРЪЩАМ ВНИМАНИЕ ЧЕ ПРИ НАВЛИЗАНЕ НА ПРЕВОЗНОТО СРЕДСТВО НА НОВИЯ АСФАЛТ ТРЕСЕНЕТО ПРОДЪЛЖИ И СИЛНИТЕ ВИБРАЦИИ...КАК И КОЙ ПРИЕМА ПЪТИЩАТА ЗА ГОТОВИ СЛЕД АСФАЛТИРАНЕ ТАКИВА ВЪЛНИ И ВИБРАЦИИ ПО ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ ....

6

сф

преди 6 години

За само 100 години София от 20 хилядно градче без улици и тротоари се разраства до почни 2 милиионен град. Проектиран и строен често от хора без нужния капацитет днес представлява едно голяма село.За пример ще посоча факта, че това е населено място с патологична липса на тротоари. във връзка с дописката - ако живееш в жк. Дружба 1 и работиш в района на Нова телевизия, разтояние около 500 метра, няма как да се предвижиш от дома до работата пеша без да те сгази кола или да се окаляш до ушите.

5

Анонимен

преди 6 години

Десет години *** и преди това още няколко пожарникар управляват София вие какво очаквахте?

4

Анонимен

преди 6 години

както всички направии на Тикуата и неговата шайка

3

?!?

преди 6 години

Ограничението на околовръстен път също е меко казано "скандално". За сметка на това пък почти никой не го спазва. Там реално ограничение от 100км. е напълно в рамките на нормалното.