Да огледат и от другата страна на бул.Брюксел около хотела платната се обединяват и знаците за предимство са криви и не се виждат и хора каращи за първи път от там могат да направят беля
половината знаци по пътищата на България са безмислени, грешни, некомпетентни, абсурдни, гротескни и дори опасни! един знак има смисъл ако е видим, ясен и смислен за конкретното място. съгласно правилника един знак отменя предходния специално за скоростта, ако извънградско има 60, то до кога трябва да карам с 60 ако следващите 50 км няма знак 90? абсурди колкото искаш. комисиите посатвящи знаци са от компетентни хора, колкото бб е професор....
Ако караш с 90 км и виждаш ,а ти виждаш от 50-60 метра ,че има знак 60км в час ти трябва да започнеш да намаляваш и при следващият знак 50 ти трябва да си вече на 55-60 км в час и на 40 вече си на 45 км. Я не се правете на "улуви" ,ако спазваме скорста то винаги можем да намалим ,а не да се гоним по пътищата и да се правим на голями шофьори .
Ламаринените работилници нали трябва да вземат пари! Тука наблъскаха всички знаци на 100 метра участък, а там където наистина трябва да има - няма! През 20 метра знак подир знак че пътя е с предимство пред другите, а на няколко тесни участъка извън населеното място където има отстрани мантинели, мостчета, водосточни тръби никакъв знак да се знае кой трябва да пусне насрещния!
До ШопИ в столицата много инфрастуктурни проекти са осъществени по същия начин. Отделно София има милиарден бюджет, който в най-добрия случяй се харчи неразумно и хаотично.
Масов случай е навсякъде из България, да си караш с разрешените 90 км/час извън населено място и изведнъж да се натресеш на знак за ограничение на скоростта на 60, 50 или 40 км/час и колкото и да натискаш спирачки, често не можеш да спазиш веднага ограничението. Мисля, че по-рано имаше някакво ограничение да не се слагат знаци, с повече от 20 км/час разлика, когато ти намаляват разрешената скорост, но не помня дали имаше и минимално разстояние между знаците, т.е. точно това, за което пише тук.
Драги софиянци,Посетете някое градче от дълбоката провинция. Вижте потдържаните паркове.Вижте тротоарите с плочки.Вижте изкърпените малки улички. Знайте, че дори на база глава от населението това са градчета с несравнимо по-малък бюджет от столицата. И после питайте иначе миловидната даскалица Фандъкова за какво харчи милиардния ви бюджет.
Винаги съм се чудил и чак сега разбирам защо софиянците ( особено когато са ядосани) се обръщат един към друг с "Ей селянино!" :)))
Знаците бяха поставени във връзка с ремонтните дейности. След отварянето на новите отсечки, табелите просто не са премахнати, което говори за пълно безхаберие и незаинтересованост. В белите страни трябва да последва глоба за отговорните лица.
- "всеки гражданин разчита на компетентната оценка на специалиста."ТАКАВА НЯМА НИТО ЗА ЗНАЦИ НИТО В ИНСТИТУЦИИ.
ПРАВ СТЕ ДА ВМЕТНА САМО ЧЕ ДАЖЕ НА КОЛИТЕ ИМА БУКВА (С)--->СЕЛО *** СЕЛЯНИН...СОФИЯ Е СЪЗДАДЕНА КОГАТО СА ОБЕДЕНЕНИ 28 СЕЛА МОЖЕ ДА ПРОВЕРИТЕ В СПРАВОЧНИЦИ ЗАТОВА И КОРЕНЯК СОФИЯНЦИТЕ СА СИ ЧИСТИ СЕЛЯНИ ПО МАНТАЛИТЕТ И ПОВЕДЕНИЕ...
Пътищата в цяла България са осеяни с абсурдни ограничения. Някои от знаците са "забравени" след ремонти, други са поставени от чиста глупост да се симулира активност и да се оправдае някоя катастрофа станала по съвсем различни причини, трети (близо до населени места) за да могат КАТ да събират глоби без да им се налага да пътуват надалече. И понеже са абсурдни те не се спазват и КАТ събират глоби!
ЕДНО ДОПЪЛНЕНИЕ АПИ ЗАЩО НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА КЕЛЯВИ ПЪТИЩА УЖ СТОЛИЦА А КАМЕРАТА СЕ ТРЕСЕ СЪС СТРАШНА СИЛА ВИБРАЦИИ ОТ НЕРАВНА ПЪТНА НАСТИЛКА ...ОБРЪЩАМ ВНИМАНИЕ ЧЕ ПРИ НАВЛИЗАНЕ НА ПРЕВОЗНОТО СРЕДСТВО НА НОВИЯ АСФАЛТ ТРЕСЕНЕТО ПРОДЪЛЖИ И СИЛНИТЕ ВИБРАЦИИ...КАК И КОЙ ПРИЕМА ПЪТИЩАТА ЗА ГОТОВИ СЛЕД АСФАЛТИРАНЕ ТАКИВА ВЪЛНИ И ВИБРАЦИИ ПО ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ ....
За само 100 години София от 20 хилядно градче без улици и тротоари се разраства до почни 2 милиионен град. Проектиран и строен често от хора без нужния капацитет днес представлява едно голяма село.За пример ще посоча факта, че това е населено място с патологична липса на тротоари. във връзка с дописката - ако живееш в жк. Дружба 1 и работиш в района на Нова телевизия, разтояние около 500 метра, няма как да се предвижиш от дома до работата пеша без да те сгази кола или да се окаляш до ушите.
Ограничението на околовръстен път също е меко казано "скандално". За сметка на това пък почти никой не го спазва. Там реално ограничение от 100км. е напълно в рамките на нормалното.
София, бул. "Брюксел": Знак до знака... води до опасност при шофиране