Виж ся мацко, гнили коли...особено пък опел не карам! Живея в 100кв нов апартамент в центъра на Бургас! Едната ми кола е 170+ коня, другата е 250+ аз си ги тунинговам и ремонтирам, хоби ми е! Сменял съм блок на улицата+затваряне на мотора до палене, но най ме влече да разширявам женски семеринги, и това също го правя доста добре!
Запушена вентилационна тръба на картера също може да повиши разхода на масло. Налягането в картера неможе да се изравни с налягането при разпределителните валове. Това води да завишено количество масло при вловете и то се всмуква от вакуумът на смукателната линия. Това води до зацапване на дроселовата клапа.
До БургазлияНе ти ли омръзна да сменяш и ремонтираш непрекъснато семеринги, клапани, гумички и всякакви джунджурии?И 100 пъти да ги смениш, изгнилият ти 20 годишен опел по-нов няма да стане.Що си го причиняваш?Колата е за каране, не да лежиш под нея на паркинга под панелката.Ама щом те влече и нямаш друга работа - сменяй семеринги цял живот.
Доста е несериозно точно жена да е автор на статия за харч на масло! Много нахално се бутате в мъжките работи! При положение че не знаете откъде се долива масло, и не проверявате дори, си е доста нагла провокация! Аз понеже имам опит в тея дейности, да те светна че харч на масло може да има главно от спечени сегменти, и/или износени гумички на клапаните, или теч от семеринги и уплътнения! Като смяната на сегменти и гумички не е основен ремонт! Айде сега отивай да си миеш паниците и нарежи салата
Ако се въведат технически прегледи в България 1/4 от колите са директно за в Надин. Но нали са решили че всеки трябва да има кола независимо колко пуши, дали спира или завива и дали има къде да я държи собственика и. От "прегледите" сега няма върната и една гробница. 100% съм сигурен че срещу 50-100 лв. можете и да прекарате на преглед кола която съществува само по документи.
Причините не са мнго, а е само една! Автомобилът е стоял в морга, преди играчът да го сдобие! Стар, издухал мъртвец, определен за претопяване, но попаднал в ръцете на българин, с помощта на друг българин!
Масово се карат автомобили, които на ахртия са мощни, а в реалност са спрелтаци, а собствениците им нямат пари за елементарни консумативи като гуми, ремъци, спирачки, а недей си Боже да трябва да ремонтират двигател, ходова част или трансмисия! Шок и ужас!
Автомобилът харчи масло - *** е набарал далаверата - премиум баткомобил на тънки пари, пичеловка, кола за авторитет в квартала/селото/града дори! Респектираща визия, подхождаща на алфа мъжкари!И какво прави *** - кара поройника, долива масло, а бангията пуши на макс, не върви, а нашето момче нЕма пари, за да отвори моторО за основен ремонт, ама иначе е играч.А като застане до някой невзрачен автомобил и тръгне да се дърпа, пада, при което като истински мъж връща газта и се прави на разсеян!
интересно ми евенциславчето кой пуц е завършила и срещу колко йовце на година.боожке слез и си прибери версиите.статията е пълен компот
Автомобилът харчи повече масло? Причините много, решението - едно!