Ми ела да видиш моята кола тойота 2007 на 92000 км. а парите как ще ми ги дадеш на ръка или по банков път?
Не купувайте в БГ употребявани коли! Най-скапаните - КАРАЩИСАНИ!Вкарваш си колата отвън и при сервизиране в България се почва, някой ще ти вземе неща - майстора му трябвала оригиналната ти част... !На крайслер. на мерцедес... преживяно - автоджамбази никакво доверие, сервизи със собственици цингаманга никакво доверие! Навсякъде учили-недоучили майсторе: сега има интернет и публичното мнение за отношението на сервизите и мошениците не е тайна. Това е цял отрасъл!
До kАйде бе? Аз пък мога да ти дам около 20 примера за коли от Швейцария на километри от 4000 до 90 000,които в официалните представителства минават тестове с резултат "перфектна",а на стендове и замервания са с параметри по-добри от заводските!!! Не бъркайте гаражни майстори,с такива,които знаят какво правят. Да не се бъркат козметични удари с такива при които колата е на макарон усукана. В официалните сервизи нима не правят ударени коли?
Абсурдна статия за беден народ. Няма хубава стара кола. Евтиното обикновенно излиза скъпо. А тези които ще кажат не бих купил нова кола понеже нови коли купували балъците, ще кажа - добре, че са *** от запад, дето произвеждат ги произвеждат и карат нови та да може вие тарикатите да сте на далавера.
До Анонимен73 Така е покупката трае няколко месеца и накрая купуваш най скапаната кола. Балъка си е ба..ък ако ще и година да избира.Иначе колите на старо щяха да си стоят по автокъщите.
Един приятел си купи чисто нова Дачия,от магазина имах нещастието да се возя при минус 20 градуса от София до Трън колата е дизел, стъклото замръзна отвътре няма стопляне на купето освен това духаше от вратите,имаше 1 пръст луфт маркучите на антифриза бяха както трябва само малкият кръг беше топъл,не ги хвалете тези кошници,модела е Солер,после разля кафе между седалките и изгоря някаква електроника 3 месеца без кола нищо че е в гаранция
До 69.Колега,дай малко повече инфо за колата.Има ли е пусната в някой сайтза продажба на автомобили?
На 4-5 г. горе-долу си сменям колата с нова и повече от 50 хил. км не мога да навъртя за това време. Даже предната я върнах на 30 хил., защото напоследък нямам много работа извън града. Но има разлика между кола на 100 хил. км карана в България по баирите на 2ра-3та и кола на 100 хил. км. карана в Германия по Аутобана. По-малкото км не гарантират че ще е амортизирана по-малко една кола. По-важно е кой къде и как я е карал.
Номер 70, моята е на 15 години гаражна и е на 106 хиляди със сервизна книжка и обслужвана от фирмения сервиз
Колата трябва да изглежда чудесно,за да се надяваш,че горе-долу я бива...Трудна работа да намериш нещо читаво.Е,поне може да е от един собственик,което е сравнително лесно доказуемо.Проблемът е,че доста народ може да извади 10-15хиляди за нова кола,обаче новите коли за тези пари няма да им вършат работа,не отговарят на нуждите.
Няколко съвета: Гледайте фугите, трябва да са равномерни. Боята трябва да е равномерно избеляла. Най-добре се купува кола на старо зимата - повечето недостатъци се показват при пробно каране. Всички коли в автосалони са с добавки в масло и бензин. Намерете си доверен сервиз за проверка. Не бързайте - покупка на кола втора употреба трае поне няколко месеца.
Ми реди изречения, че никога няма да мога да я продам, щото била на много колометри. На следващия ден я продадох. А, ако някой ми твърди, че кола на 10-12 г е на 120000км и ми го докаже, ще му я купя и ще му я подаря.
Бях решил да сменям колата, купувана чисто нова преди 10тина години и серизирана само в Хюндай и след гаранцията. 235000км съм навъртял, никой друг не я е карал, без ПТП и пр. Пускамм я на цена с около 2000лв (толква е пълното обслужване, регистрация и др) над средната за този модел и ми звъни накакъв, който с упрек в гласа
отдавна беше ясно , че производителите на "умни" телефони ще го закъсат. видяхме в няколко стаии поред.сега гледам, че започнали да го закъсват и производителите на "народната кола" ...ами то не може да "сменяш" колата през 3-4 години , то джиесема никой не си сменя през толкова ... едно време кола се купуваше "за цял живот".
До Шкембе с чесънпич, евреиските корпорации на запад плащат големи заплати, защото централните банки на евреите печатат пари и с тях купуват бондовете на еврейските монополи !Еврейските монополи не печелят от продажби !това им дава възможност да плащат нереално високи заплатиБъларските компании не са в евреиската система за преразпределяне на новонапечатаните пари и за това НИКОГА заплатите в България няма да са като западните
До балатумкатастрофиралата кола е НАЙ-ЛОШИЯ избор който можеш да направиш !след удара балансът на колата не е същият, което я прави много опасна !!!ще се намери на пътя някой цър_вул който ще те принуди да направиш екстренна манерва и разбалансираната кола ще се обърне !, да не говорим, че вибрира, яде гуми, върви на една страна и пр.
Стереотипи и заблуди при купуване на кола на старо. Не им робувайте!