До факт. Глу.пости, 90% от катастрофите са заради начина на каране на *** и неспазване на правилата.
Кат апи и даи закриваи тия корумпирани дружества докога едно да функционира на да е редовно закрива и
КАТ и АПИ - това са държавните структури превърнали пътищата в потенциални убийци. Около 90% от нарушенията, катастрофите, ранените и загиналите са поради липсата на контрол по пътищата, а почти всичките останали нарушения, катастрофи, ранени и загинали са заради лошата инфраструктура и знаци и маркировки неотговарящи на пътните условия.
Нещо много експерти на партийна хранилка се появиха. И какво претенциозно име "Иститут за ..." са сложили, макар че са една неправителствена организация с един файтон хора. Нямат нито лаборатории, нито техника, ама иначе са институт. Колко и да се въртят насам натам, партийното им дупе винаги се вижда.
Електронна сиситема за събиране на такси,каква е разликата с предната система за събиране на такси за движение-хартиено-картонната подобно на бандеролната със серийни номера за контрол и проследяване на продажбите заради приходите в държавата от тях и превантивни мерки до борба с фалшивикациите им като вид документ утвърдаващ достоверноста как на транспортното средство-категория,товароподемност така на платежноста за последващата приходно разходна част по пътища на републиканската пътна мрежа .
АПИ са строители. Нямат много отношение към жертвите на пътя.Виж КАТ...Ако държавата оборудва КАТ повече стационарни и мобилни с камери, а и във всяка патрулка има камера, както е в САЩ, нямаше да я има корупцията на дребно и съответно катастрофите. Тогава Джигитите без книжки няма да мушкат по 20-50 лв, а ще отиват дирекно в затвора!
Той е прав. Но и той беше част от тази система. Когато са извън нея говорят истината, но не правят нищо за да я променят. А когато се върнат обратно на яслата забравят какво са говорили. Лъжци до един иначе няма как да ги допуснат вътре. А вътре няма случайно попаднали вярвайте ми
Значи пътищата са виновни за пияните, дрогираните и агресивните водачи, които карат неадекватно и опасно за околните???? Ти от кога стана специалист? От момента, в който ДС и & съддадаха институт по пътна безопасност за да приюти безработните и некадърни клатикури, като теб, с цел да плюват и правят експертизи по поръчка???
В 21 век сме а все още има пътища убийци.Трябва КАТ и ДАЙ не само да глобяват шофьорите но и собствениците на пътищата убийци докато не ги ремонтират.Когато един път е безопасен тогава на него да се сложи табелата -Винетка.
какъв точно е по специалност и образование експерта от НПО "институт за пътна безопасност"? инжинер, химик, педагог? или чантаджия с килийно
То пък в ГЕРБ нали няма нито един с акцент.Като се започне от банкнянския дебелак, който говори някаква смесица от мутренско-шопски и се стигне до дъщерята на тракториста от кърджалийските села - Пекинската патица.
До Анонимен 15Хи-хи-хи..........как КЪДЕ Е..............доколкото съм осведомен СЕГА Е ЗАМ-МИНИСТЪР!!! Ха-ха-ха-ха.................
До До 9Ееееее голяма работа си :)А да ти хрумва , че нарочно е написана, думата така , като ирония за грамотността и сивото вещество, на тези ,които се изживяват, като пилоти от F1 на пътя . Айде ,порадвай се, на твоя миг слава :)))))
Няма ли някой да зададе въпроса при въвеждане на ТОЛ система кои са алтернативните пътища както е в другите страни с такава система
А бившият министър, а сега зам такъв Нанков, който рекламираше тол системата и ел винетките ... къде се скри и покри? Той няма ли вина или щото баце го е отгледал от малък и му е скъп и свиден, та не го пипа?!
институт по пътна безопасност ми звучи като институт по тополите, какъвто имаше някога при соца. като му прочетеш института и ти става ясно какво има под шапката на тоя милиционер-експерт.
Експерт: АПИ превърна пътищата ни в убийци!