Защо само професионалните шофьори минават на Психо тест , и си сменяват книжките на 5 години, а останалите не. Нали и те са участници в движението по пътищата.
Мнението ми е, че политиците трябва да минават на психиатър преди да постъпят, по средата на мандата, и в края на мандата. В края на мандата е важно защото високомерието и покварата неминуемо дават отражение върху психиката. Демонстрира се така нареченото налудно поведение и мания за величие при някои индивиди. Шофьорите през 10 години трябва да минават. Смъртни сме все пак.
В голямата си част автокатастрофите са предизвикани от лица ненавършили 60 години, така че трябва да се погледне другаде - тоест лицата до 60 годишна възраст да минават редовно медицински и психологически прегледи. На мен ми писна всяка вечер един моторист да реве под прозорците на блока и след това с *** газ да отпрашва...
Живея в Папуа-Нова Гвинея. Тук хора над 130 годишни си карат колите без проблем. Забранено е на индивиди под 35 години да шофират като неблагонадеждни.
Щом могат хората да работят до 65+ години, значи ще могат и да шофират. Ако не, смъкнете пенсионната възраст!!!!!!!
До А изпити за60годишните не са пенсионери! След 65 год.възраст може да се говори за пенсионери!Това са хора в работоспособна възраст,пък и много дисциплинирани като шофьори. Насила се създава дискриминация,коя "умна" глава измисли това!?По-добре подхванете джигитите по пътя,те са опасни.
Живея в Канада.Хора на 90г. карат коли.На 66г съм и ми презаверяват книжката по интернет на 5г..Не видях статистика за произшевствия на шофьори над 60г и други шофьори под 60г.
Аз пък смятам че книжка трябва да се издава след навършени 33 години. Щото чак тогава човек е зрял.
Всеки човешки организъм е строго индивидуален с отделно ДНК не може всички да се слагат под общ знаменател
Незабавно трябва да се въведат изпити на шофьорите след 65години. Тази промяна трябва да се нарече на името на Местан за пътното тежко произшествие , което извърши. Има много хора на тази и дори над тази възраст, които управляват МПС глухи и слепи. Да не говорим , че ЗДвП се променя не прекъснато.
Много хора са го казали, и аз ще го повторя. Няма как законът да те определя за напълно годен да работиш до 65 или 67, но в същото време, да смята, че на 60 ставаш негоден да шофираш. Това е просто абсолютна дискриминация и вероятно ще ги осъдят в Страсбург ако приемат нещо такова. Да не говорим, че просто не е вярно. Шофьорите над 60 може да реагират по-бавно, но пък познават по-добре правилата и имат повече опит с автомобила си. Така че нещата се компенсират.
Най- добре ще е всички шофьори да минават и на психологически тестове за шофьори.през 3 години.
Шофьор съм от 20 години, истината е, че както има долна възрастова граница,така трябва да има и горна за шофиране, джигити на пътя бол, без значение от възрастта, но контрол е необходим и то стабилно, а не проформа!
ЪЪЪЪ, не може ли освен това, да се явяваме на матура, да учим аз съм българче и да плащаме едни иляди лева, за да раним тез отпадъци?
Много по-ефективно ще е да пуснат на нов изпит тия, дето са хванали малко повечко тен. Даже може да се оправдаем, че ще проверяваме дали не са слънчасали.Да видим тогава, как се минава реално изпит, без да можеш да четеш или говориш на български?
Тезу които правят подобни предложения са не само за уволнение, ами си търсят боя. Не бързата реакция е основното при шофиране, ами предвиждането на ситуацията, нещо, което само опитните шофьори го притежават. А кои са опитни шофьори?
Изпити за шофьори над 60 години? Нямало как по закон