22

Трезвомислещ

преди 4 години

Не съм против елколите,но не виждам в близък период да си избия инвестицията от поне 28 30 Хил eвро за най евтината електричка у нас. При положение че на месец не зареждам повече от 200 лв за гориво понякога и по-малко,кога ще изляза на +? Набивам пари за апартамент в една кола с батерия. Не ме устройва

21

*

преди 4 години

Илин Мъск направи шах и мат на петролните магнати и техните к.чки производителите на коли с ДВГ. Аз да давам обяснения тук на ***? А не... ако някой от вас има някакъв интелект в мозъкът си ше потърси информация но едва ли. Пляскай минуси и пиши как едно време беше хубаво. Одари една ракия и играй гюбеци на ц..анска музика. Е такова е нашето бъдеще.2030- Международното Световно Гето България.

20

Непокист

преди 4 години

Какво ми дреме, колко ще струва тази бракма, и без пари да я направят- пак няма да взема! Тесла тук, Тесла там, на пъпа ми излезе, до кога ще ни занимавате с *** коли? Купете си нещо произведено в Япония, и ще си го карате до пенсия, че и повече. Нима само Тесла прави електромобили , айде стига с тази Тесла!

19

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен Не, пич. Не карам БМВ. Карам автомобил, който ми е по джоба. Не е кой знае какво и може да е "сиромашки" за хора с твоите доходи.И не ме разбирай погрешно! Аз не съ против електричките. Аз съм против безмислените, модни увлечения. Докато електричките не станат истински еколкогични, до тогава ти ще си оставаш обикновен "модляр". Пък ти си оправдавай коплексите с това ,че пазиш околната среда.И докато има въглеродни горива ще има и доминация на топлинните машини. Пък ти както искаш

18

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 22 "Бъдещите планове не могат за се водят за осъществена реалност." Съгласен, иначе вселената ни би била управлявана от безкомпромисен детерминизъм. Излизайки от дървеното философстване - бъдещите планове могат да дадат обща представа за предстоящите събития. И да не са супер точни, ще е в рамките на 2-3 години от предвидените. За сега спейс Х за разлика от Тесла е на пълна печалба и не се предвиждат финансови пробеми там.

17

До 11

преди 4 години

А Китай са още по-малък пазар щом се оскъпява с 53% спрямо американския пазар, нали така....

16

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен2022 първо кацане без екипаж 2024 първо кацане с екипаж. Според 30 секунди ровене из интернет. Да те питам, що не се пробваш някой път да не товариш другите със собствените си проблеми ?

15

Анонимен

преди 4 години

Шалом Илончо, а кога ке одим на Марс бе?!!

14

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 15И защо веднага си помисли, че ти се подигравам ? Има си автомобили за различни джобове. Ти изкара как твоя е мерило за всички, аз не се съгласих. Като им паднат цените, или тези на конкурентите им, повечето хора в България ще си ги купят.

13

Анонимен

преди 4 години

До АнонименЕ по тази филосовия, колега, дай да се гръмнем всичките на някоя ливада, че да наторим майката земя. Екологично промишлено производство няма, но съществуват степени на замърсяване. Доколкото повечето стъпки за прозивеждането на електро автомобил и такъв с двг са сходни (изработване на купе, електроника, спирачни системи и тн.) Разликата е в двигателите. Тези на гориво изискват изпомпване на нефт и изгарянето му в атмосферата. Тук е "екологичното" разходване на вълеродния диоксид.

12

Анонимен

преди 4 години

До 5След като ни светна за джендърските джаджи, що не разказа нещо за своето визило.Предполагам е БМВ 1999 250 коня с чип и зимни гуми.

11

Анонимен

преди 4 години

До mikoТова е статистическа прийом на база едикаква си общоприета методология за изразяване превръщането на някакъв енергиен носител от специфичната му мерна единица (т, м3, kWh) в единна енергийна мярка, посредством коефициенти, отчитащи нетното им калорично съдържание като потенциално използваемо количество топлина.Или 1000 MWh = 3.6 TJ = 0.08598 toe (тона нефтен еквивалент)

10

Анонимен

преди 4 години

До АнонименМи недей, то си има свобода на избор. Гледах една много натокана ладичка в мобилето за 600 лв.

9

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 4Всяка кола се оскъпява в България заради нашата родна валута. Малък пазар сме и няма кой да се съобразява да направи цената така че да е добра за българите.

8

Анонимен

преди 4 години

До АнонименДо АнонименКак се произвежда електричеството е в приоритета на държавите. Тука електро автомобилите с нищо не са виновни. Относно батериите най-лошата част от тяхното производство е изкобаването на литий. Доколкото това не е особено екологично - усилено се работи над заместители. Трудо ще ме убедиш, че няма да има подобрение. Накрая, увеличаването на енерго консуматорите е неизбежно следствие от напредването на технологията. Само не ми е ясно джендърите къде се вписват.

7

Анонимен

преди 4 години

До mikoРазликата в цените за зареждане на километър между електричество и бензин за една година.

6

miko

преди 4 години

Как по-точно спестяват от бензин като те по принцип всички модели на Тесла са чисти електрички???!!!

5

Анонимен

преди 4 години

До АнонименПървите автомобили с двг са били за богатите. После Хенри Форд прави производствената линия и просовутия модел Т. Няма как нов тип автомобили да са евтини, но няма как да не поевтинеят с времето. Евентуално ще станат, дори сега модел 3 е два пъти по евтин от модел Х. След десетилиетие - две, особено след като европейските и азиатски авто концерни започнат да произвеждат масово електромобили цената ще е на нивото на колите с двг.

4

Анонимен

преди 4 години

Ел. ток за тия автообили се произвежда при не съвсем екологичен начин. За батериите изобщо няма да коментирам. Просто всеки който иска да е модерен и различен се снабдява с всеки крясък на модата. Ръка за ръка вървят електромобили, ел. тротинетки, ай-фончета, смарт едиквоси, фитнес гривни, 4К-та, ЕйчДита, велосипедалетки и джендърията.Джендърите могат за започнат да слагат минуси. Нем и пречат да виждам истината. И не само на мен,, де.

3

Анонимен

преди 4 години

Излиза, че Модел Екс в България ще струва над 200 хиляди лева, а Модел 3 над 85 хиляди лева. Евтиния ....