До sssБългарите имат самода винят откачения си нманталитет за това. Живея в Копенхаген от 12 години и само дава пъти съм видял, хора да си "изшиват" в парковете. Познай, какви бяха по народност! В България е някаква лудост - колелото го имат за спортен мотор, а пътя за писта! Върти вече, каот ненормален, ще му изкочи сърцето, ама върти с 50 км в час между хората.
Тази хубава мярка със сигуност е измислена и предложена от общинари, които до скоро са били обути в опинци и са яздили катъри !
Видях знак за ограничение 10км/ч за колите които влизат в Борисовата градина. Обаче си мисля, че в пешеходна зона скоростта би трябвало да е не повече от 5км/ч
*** мерки, които няма как да се спазват и контролират, ако ще да сложат гърбица на всеки два метра. Целият широк център трябва да е затворен за автомобили. Хайде да не е затворен, ама да му сложат един як абонамент или солена такса на всяко влиза. Живущ-неживущ, плащаш 1000 лева на месец за месечен абонамент или 50 лева за еднократно влизане и ще се наредят нещата.
Най-добре е в тези зони водачите да слизат и да бутат колите . Така хем няма да се замърсява въздуха , хем скоростта ще е ограничена до 30 км
По разбития бул. Ботев и да искаш, с повече от 30км/ч не можеш да караш, иначе ще си разбиеш окачването на колата по скапаните релси на трамвайте.
До Анонимен 85Качването на цените е един от плановете на гербаджийските умове, но по никакъв начин не решава проблема, защото местата остават ограничени. При по-големи такси просто ще се краде повече, както знаем. Отговорът е изграждане на многоетажни паркинги, каквито има навсякъде в цивилизования свят. От 20 г. е крайно време това да се случи в София. В няколкомилионен град не може да имаш паркинг на едно ниво на 500 кв. м., който събира 40 коли. Просто не става, защото е загуба на площ.
Поредната инициатива за която ще има проверяващи само първите дни и от там нататък резултата ще е нулев...
Забрана за велосипедите, освен в парковете! Възможно ли е, да се пускат на улицата хора с книжка и хора, без книжка, с равни права и отговорности? Веросипедистът е вреден за вселената!!
А какво ще правим с велосипедистите, които карат по тротоара без да се съобразяват с пешеходците и дори застрашават живота им? не е ли време велосипедистите и каращите електрически тротинетки да са длъжни да изкарат поне курс по закона за движение по пътищата?
Самоковските общинари следва да имат предвид, че 50 лв. за жълта боя, с които се обособява една жълта линия в края на дясната лента, не представляват "изграждане на велоалея". Идете на Запад (на запад от България, не от Самоков) да видите какви велоалеи строят хората. Спрете с неадекватностите, които по някаква странна причина се засилиха главоломно, откакто площада се напълни с хора и бесилки. Докато съдът условни присъди за смърт на пътя, нещата няма да се променят, дори при 5 км/ч ограничение
Затваряй центъра за автомобили. Или сложи зверски такси за паркиране. Щом сега не можеш да намериш място за паркиране, значи са ниски и няма почти никакъв ефект. И българина да разбере, че всичко си има цена. Да се спре с безплатното паркиране. Кой ще поддържа терените ползвани за паркинги? За чия сметка? Масово се кара по трамвайните ленти и се пречи на градския транспорт. Тече му масло от барутника, ама що пътищата не са ми като в Люксембург. Ами щото ги рушиш!!!!
абсолютно, скоростта и сега там е подобнатака че в каква връзка и на база статдтиката на кои тежки ПТП се налага тази промяна?
В описаните две карета и без това е невъзможно да се движиш с повече от 30 км/ч. Това са тесни улички, къси отсечки, някои са още с паваж, така че общо взето общината открива топлата вода.
Столичната община с проект: Колите с 30 км в час в две зони в центъра