А защо да не се движи както 306 така и тролей номер 5? 306 е удобен автобус и някога дори не е много претъпкан. Не разбрах причината. Не е защото нямало автобуси и не е защото нямало шофьори, а тогава защо?
Ама то не може заради кефа на 2-3 *** да се субсидира губещия нощен транспорт. Който закъснява, си има таксита.
Герберастите съсипаха обществения транспорт навсякъде !!! Раздават го на алчни и миризливи частници които само това и чакат да надуят цените за оскотелия и мизерен народ !!!!
Преди 1989 с автобус 306 стигах за 10 минути до Орлов мост, а сега 10 минути е до входа на метрото или половината чакане на спирката на тролей 5. Преди 1989 автобусите по 306 бяха на 2 минути сутрин и вечер, а метрото на колко минути е? Най-неострото решение е да се променят маршрути на градския транспорт заради метрото. Принципно теорията казва, че над метрото трябва да има градски транспорт, като на 1 спирка на метрото, да има 3 спирки на наземния градски транспорт.
Личи сй, че решенията се вземат от хора, които не пътуват с градския транспорт - и 17 минути е прекалено дълго, а те спорели дали да не останат 22. Нямам думи. Това е тролей, който се движи в града, а не до някое слабонаселено място.
борис бонев защо не изкара една нощна смяна и да види за какво става дума, едва ли ще иска втора да изкара. Докога ще търпим меки китки да казват какво ще става.
СОФИЯ Е ЕДИНСТВЕНАТА СТОЛИЦА В ЕВРОПА КОЯТО НЯМА ГРАДСКО ПЛАНИРАНЕ И СЕ СТРОИ БЕЗ ПЛАНИРОВКА.
До Анонимно 12КОРУПЦИЯТА В СТОЛИЧНА ОБЩИНА НЕ МОЖЕ ДА СЕ СПРЕ ДОКАТО "СПАСИ СОФИЯ" Е ТАМ!!!!!!!!!!!!!!
Без нощен градски транспорт и линия 306 в София