"Всяка администрация длъжна да обслужва и по телефон от 2022-а" - колко импулса в минута ще струва "обслужването" ?
Изключително полезно е да ти дадат всякаква информация по платен телефон 2.50 лв/минута, след като си изслушат 5 песнички по 1 минута преди това ))) Хем - регламентирано! )))
Първо направете заплатите нормални, после назначете хора под 65+ които няма да казват не знам. НАП и НОИ са най-жалката институция в обслужването на клиенти.
Пхахахахахахах! Помните ли кампанията "обслужване на едно гише"? Вие това първо направете, па после по телефона!
Както се обслужват правителствените ковид сайтове сега: телефоните никой не вдига, а на формите за информация и имейли, никой не отговаря. В България не е проблемът липсата на методи за достъп до администрацията, а липсата на администратори, които да си вършат работата.
А те и сега ми отказват по телефона,даже не вдигат като не искат.Всички тия кияци и тунеядци трябва да се заместят от компютър.Как да говориш с един кмет примерно госпожата кмет на ''Красно село'',като уж заради ковид няма приемно време и дори през интернет няма как да общуваш с нея?!Телефона не е опция а отживелица.Ще ги изключват и ще са уж извън обхват.
много се смях, на всяка дума... особено на "общ стандарт за комуникация на английски език" сетих се за една дума с F...
Използвайки телефон например към ЕРазпределително дружество ЕВН. Централата им е в гр.Пловдив а телефона им е 007 ......и т.н , който те прехвърля през едни записи а почти винаги връзка не може да се осъществи. Давам за пример един от тези монополисти в България а има и много други , като тях, които ползват административните си телефони за печелене на пари и максимално затрудняване на клиентите им , които искат отговор на некоректните услуги , които предлагат.
Ahahahahaha То пътища няма в България като хората , Бабички по телефона ще обслужват ли ???Защото младите хора не останаха
Всяка администрация длъжна да обслужва и по телефон от 2022-а