До Анонимен 19Не мога да се съглася с теб, че липсата на възможности е проблема. В повечето семейства има двама пушачи, което прави среден разход на месец за цигари средно между 300 и 400 лв. Ако към това добавим и разходи за стар автомобил, спокойно тези средства могат да се пренасочат за кола на лизинг. Само че за повечето хора е важно да пушат, а не да дишиат по-чист въздух и да карат нещо, което няма да се троши всеки божи ден. Въпрос на манталитет!
А колко % да са като взимаме 10 % от заплатата на средния европеец?! Написано е заглавието с някакво възмущение все едно, че не съм се вкарал с 600 лв на месец за Дъстър...
Обаче Румъния има собствено производство и на ел коли... Общо взето субсидията си остава в страната.
Само апаши по улиците, крадат коли, крадат катализатори, е що държа дизел на който ми гепиха катализатора, а де?
Албания (да тази същата дето я бъзикат за реотаните) забрани вноса на коли, произведени преди 2008 година. Тук се превръщаме в автоморгата на Европа...
С какво да си ги купят хората новите коли, с обещанията на просто Киро или с парите от чекмеджето на ББ? Как да стане?
Незнайно защо, тук е така. Дали парици да нямат хората? Едва ли, ама само това се сетих. Ама съм малко глЮпавЪ. Което е по-добре от това да не съм МАЛКО глупав.
Нов автомобил малък клас, за семеен автомобил не става, трябва си голям автомобил, а там вече не може да се класираш за нов, поне при 90% от хората е така и се минава на варианта употребяван. Всички искат нови автомобили, но при тези средни заплати в БГ, няма как да се случи, защото стигат само за покриване на разходите от заплата до заплата и евентуално да спестиш за барачка втора ръка.
...и аз искам скъпа електричка, за едни 200к лева, ама не ми харесват цветовете на пазара 😉. Ще чакам за цвят и тогата - някъде към 2099-а година.
Все повече българи могат съвсем спокойно да си позволят нов автомобил от нисък клас. Проблемът е в манталитета тип На гол тумбак, чифте пищови, който сме развили през последните десетилетия. Много хора у нас ще предпочетат уж премиум автомобил на незнайни километри, само за да се изфукат, отколкото нов, но от не премиум марка.
Българинът забогатява,затова не купува нови автомобили.Да благодарим на любимият ни Вожда,който издигна качеството на живот в България до тези висоти!Слава!Ура,другари!
Само 10% от новорегистрираните коли у нас са нови през 2021 г.