155

Кожухаров

преди 3 месеца

Въздухът няма преграда. Ако колите замърсяват около зоната, въздухът ще отвее мръсните емисии в защитената зона. Така и голямото замърсяване в централната част се отвива в малко натоварени райони. Също вредните емисии на автомобилите не са функция на тяхната старост. Гледайки така на нещата мисля, че тези нови мерки са пълна глупост. Нека се засили контрола при техническите прегледи на МПС. Не е нормално хора с по стари коли да се поставят в още по неравностойно положение. Нелогично и малоумно

154

Цецо

преди 5 месеца

Пълна идиотщина по Герберски и Борис Боневски! Ще ограничават автомобилите в центъра, а на 5 км на запад в *** махали горят кой каквото намери - гуми, обувки, парцали и т.н. И не ме разбирайте погрешно, *** не са виновни! Те не го правят нарочно, за да мърсят въздуха, а защото нямат друга алтернатива. Ама, какво разбирам аз, сигурно и това го има в много Европейски градове :)

153

Анонимен

преди 1 година

Не вижда презастрояването, не виждат липсата на паркове и градини, горене на *** и постоянните строежи, затова да го ухат обикновените хора.

152

Миене

преди 1 година

На село прах нема, щото миеме, мийте и у градо, близко е до акъло!

151

Готин

преди 1 година

Сега аз да ви кажа! Всяка рестрикция, която налага СОС и гладният архитект на София е знак за тяхната невъзможност да решат реалните проблеми на града ни. Ясно е, че са притиснати от изискванията в ЕО но е ясно и че не се справят, въпреки отпусканите им средства и кредити. Такова управление не ни трябва и колкото по скоро софиянци не решат нещата с масов протест, толкова по зле ще живеем. Време е да променим нещата и то сега! Недейте да чакате избори. Време е за бунт.

150

Анонимен

преди 1 година

Ами направете кръстовища на 2 нива и няма да има трафик

149

Анонимен

преди 1 година

Решението е да спрат да ни лъжат, че автомобилите имат нещо общо с наднорменото замърсяване на въздуха и даде заемат с истинския замърсител - горенето на гуми, стари дрехи, въглища и т н. Може и да мият редовно улиците и тротоарите.

148

Автопаркът у нас е

преди 1 година

стар.Това не е заради желанието на хората да карат стари коли,а от финансовите им възможности.Но тези коли са по кръстовищата и правят тежък живота на ВИПовете със задръствания.Няма как с луксозна лимузина или спортна кола да прескочиш старите,чакаш.И тъй като си власт и пари имащ,им търсиш цаката с еконормите.Ще сменят печките?А бонуси за нова кола,за смяна на колите като в други страни?Не, защото задръстванията ще останат и ВИП пак ще чакат.Целта е да се прецакат масите,да са аут.

147

Анонимен

преди 1 година

Е да ама дървата са евтини а газта скъпа, ще покрият ли и разликата? И как точно смятат да ме задължат да им използвам скъпата газ? Няма как, местя :))

146

X1

преди 1 година

Решението:Всеки плаща за влизане в центъра. Полека по-бедните (което се корелира с хората с по-стари автомобили и ниски доходи) сами ще спрат да минават от там. Така ще се влиза при необходимост в центъра или който не му отърва да плаща този "данък въздух".Пс. Може аз да бъркам и целта да е предизвикване на социално неравенство, вместо ала бала за въздуха.

145

X1

преди 1 година

Обсъждал съм я тази тема с приятели. Заключихме, че това е дискриминация. Ако искат да направят центъра пешеходна зона с по-малко автомобили нека всички да плащат за преминаване. Хората, които карат по-стари коли не са ли по-бедни? Защо трябва да бъркаме от техния джоб? Ако им се наложи по необходимост? - болница или случай засягащ здравето? Какво се случва - 50 лева глоба за емпатия от г-н Колев?

144

Решението е

преди 1 година

Допълнение - местата за такива паркинзи трябва да бъдат близо както до градския транспорт, така и до околовръстните шосета, като ще е добре да може да се проверява онлайн за свободни места, за да не се харчи гориво и време за нищо ! Може да се работи също за поставяне на големи въздушни филтри по най-натоварените кръстовищ -, направата им не изисква кой знае какво - филтър с вградени вентилатори ! Автомобилите отделят най-много газове, когато се движат бавно или са на място с включен двигател !

143

Живеещ в центъра

преди 1 година

Колев, замърсяването не идва от колите, а от комините - отоплението на дърва. В центъра е пълно с ресторанти без филтри и къщи на дърва и въглища. Почни с забрана на продажбата и камионите дето разнасят чували с дърва в центъра на София. Друго, трябва да чистиш улиците както трябва, а не жените с метлите на баба - тая сол, луга и пясък дето я хвърляш зимата при сухо време се вдига от транспорта и всички го дишаме това. Всички го знаят това, само ти и колегите ти сте в небесата някъде.

142

Анонимен

преди 1 година

абсолютно никакъв ефект върху въздуха на София няма да има от тази схема. отчитане на дейност и усвояване на кинти за всякакви системи и администрации.

141

Човек

преди 1 година

А какво се случва в кварталите? Липса на улици, горене на ***, каруци и прах до небесата.Добре дошли в северозападна София с кмет от ГЕРБ 16 година+ кмет на София от ГЕРБ 14 години.Ходят след проектите на Плевнелиев, там където живеят и центъра другото е другата България на данъкоплатци и малцинствата с приоритет малцинствени групи

140

Решението е

преди 1 година

Да се строят големи охраняеми паркинзи в покрайнините, но в непосредствена близост до градски транспорт ! Парите за охрана ще са много по-малко, отколкото давате за разни безсмислици !

139

Ейглупаци

преди 1 година

Най-големият проблем на градовете е презаселването - по това трябва да се работи, а не да се чудите какви глупости да си измисляте !

138

Няма такъв фандък

преди 1 година

Да гориш *** на Европа и Занзибар, пък да ограничаваш колите-безценно!

137

Анонимен

преди 1 година

Поредната тъпотия въвеждат. Нищо смислено. Видяла жабата, че коват коня, вдигнала и тя крак за подкова! Всъщност, нали над Софийска община се развява украинското знаме? Слугинажа им трябва да е адекватен на украинския.

136

Бесен

преди 1 година

Това със забраната за отопление на твърдо гориво ще е интересно да се види. Очаквам забавни моменти с налагането на й във Факултета, който обгазява половин София през есента и зимата. Останалите глупости с нискоемисионни зони са кьорфишек. Няма да има никакъв ефект, освен че вероятно някой някъде ще вземе едни пари за камери и система за следене и ще симулира дейност. Та така.