с тази инфлация докато го пуснат на пазара, най тънката дачия ще е 50 хил евро (разбирай базовия модел), инфлацията ще е по 30-40% официална на година (разбирайте 2х повече), а заплатите ви ще са с 5% нагоре в частния сектор, само държавната хранилка ще е с тренда на инфлацията.
До Анонимен 18. За 22 000 евро ще си купиш поредния скученБОКЛУК. А трабантът е перфектната градска кола.
Страхотен автомобил! Ако не бях катастрофирал с него, още щях да си го карам. Много положителни емоции. Предполагам, че с тежките акумулатори трабито вози страхотно.
Хората(иранците)закачиха двигател от Трабант на дроновете си,тук някой се кани да прави електрокар,че на всичкото отгоре и да му дири 22 хиляди евро,абе определено светът се е побъркал!
Вижте новот БМВ кръстено "i7". Бензиновия модел е 93300 долара. Ок ... Електирческия е 193000 долара. Бензнката ускоря от 0 до 100 за 4.1 секунди. Електричката за ... 4.5 секунди. Защото е с 400+ кила по тежка. Кажете чао на гумите ;) ... Тока в Дания е 93 тотинки на киловат. У нас ще стане мжу 54 до 85 стотинки и това ще 2024-а. ЧЕСТИТА ЖЕЛЕНА СДЕЛКА!
<Програмата за запалване> те това пък какво ще да е?! И това щом отпада, значи оригинално го е имало. Програма в Трабант!
Електрическа версия на Трабант има много отдавна, много преди да се основе компанията тесла и това е направено не другаде а в държавата България.
Трабант - купе пресован картон, 22000? ел двигател, е ако пламне остава само ходова част!, коня отпред и става каруца! :))
Трабанта е най дългата кола. Цели 20 метра с пушека. Тук в Оз, няма еко простотии. Къде сте виждали подобни категории на колите бе? Такива простотии виждали ли сте някъде по света? Я се разходете по другите континенти бе! Няма значение коя година е колата. И на прегледите НЯМА мерене на газове, нито някъде се гледат. Тук данъка е на цилиндър!!! Пестиме от данък като зимаме по малко цилиндри, но мощноста е пак същата. Просто тук са вървежни версиите с по малко цилиндри, за същата мощност
Култовият "Трабант" ще си има електрическа версия