Преди няколко години някакви проверяващи индивиди от ЕС, които посетиха България, ни увещаваха, че имаме голям късмет с това ударно размножаващо се ромско население. Те ни казваха: "След 20 години ще имате 4 пъти повече работници!" Да де, ама те не щат да работят. Като се вземе предвид и това, че не желаят и да учат, човек се пита с какво биха могли да бъдат от полза за обществото ни? Ако не са полезни, защо тогава ги хрантутим?
Преди няколко години някакви проверяващи индивиди от ЕС, които посетиха България, ни увещаваха, че имаме голям късмет с това ударно размножаващо се ромско население. Те ни казваха: "След 20 години ще имате 4 пъти повече работници!" Да де, ама те не щат да работят. Като се вземе предвид и това, че не желаят и да учат, човек се пита с какво биха могли да бъдат от полза за обществото ни? Ако не са полезни, защо тогава ги хрантутим?
Всеки български гражданин е ДЛЪЖЕН да посещава училище докато навърши 16 г. Изключение се прави само в случай на много тежка инвалидност. Но какво се случва сега? Вместо сериозни санкции, каквито би трябвало да се налагат при съзнателно закононарушение, нашата държава ще плаща заплати на лица, които ще ходят да се молят на нарушителите да благоволят да се съобразят със закона!
Кажете го направо! Не можем да накараме ромите да ходят на училище. Ами спирате помощите им и телковете на родителите им и ще ходят. Цели махали са с ТЕЛКове.
Вместо да се плаща на медиатори или да се отнема от свободното време на и без това преуморените учители, не е ли по-разумно да се спират всички помощи за семейства, чиито деца не ходят на училище и да се налагат тежки глоби, които да се отработват?
работа на медиаторите в у-ще са върнати около 20 деца. Колко време са останали там и къде са сега? Щото виждам 3 деца, които преди няколко години са били бебета, т.е. не са от "върнатите". Колко пари са изхарчени, за да се подкрепи този "успех", че даже и се говори за "интелигентен растеж"? За каква липса на средства става дума, след като парите се изсипват като манна небесна върху ромската общност? - Детски и социални помощи, училищни автобуси, храна... А за българските семейства няма помощи!
Медиатор: "Другата мотивация е, че няма да имат шофьорски книжки, ако не продължат "нагоре". Знаят, че след време трябва да имат книжки и да карат някаква хубава кола". Ученик: "Поклон навсички, които не се предават в битката за БЪЛГАРСКАТА същина, които не се предават въпреки всичко, за да съществува държавата на ДУХА НИ." Ученик: "Само НИЕ, БЪЛГАРИТЕ, имаме думата будител. И само НИЕ честваме техния празник". Питам - що за мотивация??? И кои са тези "ние", които претендират за държава и дух?!
Днес гледах по "Стани богат" с една фармацевтка. Не знаеше кой е първият елемент от Таблицата на Менделеев. Млада жена. С "демократично" образование в съзвучие с либералните ценности. НЕ СА НИ ПРОБЛЕМЪТ РОМИТЕ.
'Добрият пример за това е училището в ромския квартал' --- само не разбрах що отглеждаме индийски мигранти които не плащат лев данъци?
Образователни медиатори връщат обратно ученици в клас