Има и ж.п. транспорт. Преди години товареха вагоните директно от фабриките и заводите и го разтоварваха по складовете. Могат и сега да го правят, но явно първо трябва мутрите да фалират БДЖ, да я присвоят за 1 лев и тогава БДЖ може и да заработи нормално. Щом превозвачите така оскъпяват стоките, стоките да се превозват с БДЖ.
за бизнес. Отварям център за преквалификаци, за общи работници за бъдещите заводи и чужди инвестиции в България, след окончателното изчегъртване на ГРОБ и останалите koмyнouдни чиновници от публичната администрация. Потенциални клиенти над 200-300хил. ГЕРБ ерски калинки гълтащи по 4-5млрд държавен ресур годишно срещу клатене на краката и игра на пасианси на служебните компютри.
Е поредното престъпление на тотално сбърканото и уродливо управление н ГЕРБ. Проект чието задание и цели са ясно поставени, а резултатът е потънали няколкостотин милиона, още 1000 сигурни гласоподавателя за ГРОБ на държавна хранилка към стотиците други хиляди в държавните и общински администрации, скпа поддръжка, пак от нашите джобове и в крайна сметка приходи колкото от винетките преди ТОЛ системата. Гарантирано от ГРОБ!
1000 гърла на хранилка (месечна заплата), заети да дремят в служебните коли.А повишаването на тол, е още един косвен "данък" за крайния потребител.
Включва издръжка на наши хора. Щото няма стационарни камери и изкуствен интелект да разпознава номерата, да ги записва и да праща сигнал на кат.
Се плаща, огледайте се наоколо и не само, а тука секви реват, аре ве, бай каиш ли да ви плаща транспорта, щело да поскъпне- ами нека поскъпне, понеже досега нещо е евтино, хаха
Същото важи и за данъка свръхпечалба, просто Кауфланда ще си сложат още по едни 50% на стоките.
Превозвачи питат: Какво включва поддръжката на тол системата?