Има обиколен път и може да се види на картата. Говоря за големи разстояния, не за малките градове от района.
Сеизмолози подават че има скромен риск от 12 ПО МШК.. Нужни са проучвания допълнителни.. ДА СЕ ОПТИМИЗИРАТ ТРАНСПОРТНИТЕ ПОТОЦИ С Сицилия.. ТАМ има УНИКАЛНИ ВУЛКАНИ. В момента се засича ЗАДИРАНЕ НА ЕВРО АЗИЯ С АФриканската платформа в региона на средиземно море вкл близо до Санторини ..Задиране се засече и с МАла азия след земетресенията от 7 .8 .
консул Метел наниза варели и дърво, за да премести 100 бойни слона от Картаген до Рим....предполагам автора или по-точно гугъл-преводача има предвид бъчви, защото по него време варели никой даже не е сънувал. Иначе с моста остров Сицилия ще се превърне в полуостров и ако съм мафиот със сигурност това няма да ми се хареса. Един трудно достъпен остров е една естесвена крепост, особено при лошо време!
До Анонимен Я кажи къде е "обиколния път", че нещо не се вижда на картата. Имаш ли идея за какво говориш? Има си фериботи от Европа към Азия там, но и те са с пари като моста. Естествено, че минаването през моста ще струва пари. Наали трябва да се избият вложените.
Мостчето е италиански предизборен балон през последните десетилетия. Има ли нужда от това "на всеки час могат да преминават 6000 коли и камиона, а на ден - 200 влака"? Грандиозни нужди! Грандиозни суми - 4,5млд, за 3 км плюс още 6,75 млд за инфраструктура към моста. Дотук са издухали 1,2млд в "проучвания". Звучи ли ви познато? С нашата втора АЕЦ например - "да бъде или да не бъде"?
Както винаги зелените сектанти са против, за тях човешкото благоденствие, развитие и перспективи не значат нищо.
"Ще го направя, когато мостът до Месина бъде завършен".-------------Тука имаме същата поговорка ама за магистрала Хемус.
При Чанаккале мостът обаче е платен. Ако сте с кола, минаването е 20 кинта, минибус - 25 кинта, автобус - 45 кинта, камион - 50 кинта, тир - 95 кинта, мотоциклет - 5 кинта. Много от турците не ползват моста, защото защото в Турция бензинът е малко по-евтин от в България (и по-качествен), и те ще загубят повече време, но ще им бъде по-евтино, ако минат по обиколният път.
До 9Най-дългият мост е в Турция в град Чанаккале ! Нищо, че ги наричаме средновековци :))))))))Въпросното мостче даже не е сред 10те в света, да не кажем, че и сред 20те, го няма.
Турците направиха мост над Дарданелите, където има подобни условия. Там вече се пътува без опашки на фериботите. А ние един тунел под Шипка не можем да построим.
Италианците построиха за 2г.моста над дарданелите в турция ! А в самата италия не могат! Явно никой не е пророк в собственото си село!
До Асан -УрсулаНа мен ми прилича да си съчма от гюле, но в края на краищата каквото се самоопределиш защото сме европейци!
Кримския мост руснаците го започнаха 2016 и беше готов 2019 година, дълъг е повече от 15 километра. Сега искате да ми кажете че италиянците са го почнали 2006 г. и 2022 г. са все още на същото място ... да го започват. После гришата и кишата са им виновни!? Че то ние ще построим тунел под Петрохан преди тия!
Мафията, еколозите, географията: Какво пречи най-големият мост в Италия да бъде изграден?