18

хуя

преди 1 година

До До 2 - заминавай за италия и да не съм те видял тука , папагал

17

Анонимен

преди 1 година

Да ти допълня списъка. * Всички шофьори под 30 годишна възраст всеки месец на психотест. * Всичко шофьори на обстоен медицински преглед за годност за шофиране веднъж годишно.

16

Анонимен

преди 1 година

Най-много нарушения правят шофьорите с евтините коли. Не им пука за колата, която така и така нищо не струва. За разлика от тях шофьорите със скъпи коли много внимават и си пазят колите.

15

Анонимен

преди 1 година

"Никъде и никога по света, по-големите глоби и наказания, не са спряли нарушителите и престъпниците." - Така е. Ако искаме богатите да се плашат от глоби, тогава глобата трябва да е % от цената на колата му. Ако кара кола за 100 000 лева и направи някакво нарушение, то нека плати 1% т.е. 1000 лв. Ако същото нарушение се направи от някой с кола за 5000 лева, тогава за него глобата да е 50 лв. Тогава вече и богатият ще се плаши. Сега да не мислите, че на някой му пука за 4-500 лв, ако е милионер?

14

Анонимен

преди 1 година

1. Сериозни наазания за купуване и продаване на фалшиви книжки. Поне няколко години затвор за подобно нещо и за купувача, и за продавача.2. След 60-годишна възраст на шофьорите да се правят нещо като психо-тестове, за да се види, дали имат нормални реакции.3. На всеки няколко години бърз тест ЗА ВСИЧКИ шофьори - листовки с въпросчета. 4. Тест за грамотност на всички шофьори еднократно след взимане на книжка, а и за всички вече взели! - Не може някой да е неграмотен и да е взел книжка.

13

Анонимен

преди 1 година

Никъде и никога по света, по-големите глоби и наказания, не са спряли нарушителите и престъпниците. Факт. Реалността е, че при по-високи наказания в закона, нарушенията се увеличават.

12

Инспектор Дюдю

преди 1 година

До 10....Ха ха ха, аз отдавна съм в Европа в големия Биг Брадър и съм перфектния шофьор. За съжаление като си дойда в България през отпуската и изпадам в потрес от нaглocтта на българския шофьор.

11

Анонимен

преди 1 година

Някой си има план за сума на глобите, които трябва да наложи на пътя. Той изпълнява плана, като налага 10 глоби за единица време. След протести за по-строги наказания, размера на глобите се вдига десеторно и този някой си изпълнява плана налагайки една глоба, а не 10 глоби, както преди. Крайният резултат е много повече нарушения на пътя, заради по-големите глоби.

10

Анонимен

преди 1 година

До инспектора дюдю Сигурен съм, че тогава ти пак ще си първия, който мрънка и се оплаква, що те глобяват без обжалване.

9

Тука е така

преди 1 година

Ами докато полицаите имат норма за брой глоби - ще е така. Нормата в Германия е на брой ПТП в даден участък. Ако са над определен брой - няма премии, сменят се началници и така.

8

Инспектор Дюдю

преди 1 година

Биг Брадър и яки глоби без възможност за обжалване, както е в Европа, само така ще се оправят! За съжаление тези които трябва да напишат законите са най големите нарушители.

7

Анонимен

преди 1 година

Първа стъпка мораториум на здп защото това е най променяният закон върху който куцо кораво и сакато също и глупаво се опражняваи и отчита дейност

6

Анонимен

преди 1 година

Другото нещо, полицията не контролира опасни отсечки, не пътрулира за да засичаа и отстранява лудите по пътя, те седат само на определени места и спират ей така произволно...И още, видите ли ненормален по пътя, звънете на 112 да се докладва...просто и лесно!

5

Анонимен

преди 1 година

В България наказанията и съдебната система са проблема, съдебната система действа подривно и деморализиращо спрямо гражданите. Кой в съдебната система отговаря пред гражданите, никой...затова те са нелигитимни. Збаем че служат на Сорос...

4

До До 2

преди 1 година

Над 95% от тежките ПТП-та стават извън градовете. В градовете "състезателите" не можем да спрем, но на извънградски път ограничението е 90км/ч освен ако няма друга табела. 90км/ч на тесен път и завои, при нашите дупки и манталитет = катастрофи. Ако са широки, манталитета няма значение, щото лудите ще имат място да си карат, другите си карат в дясна лента и всички са щастливи.

3

До 2

преди 1 година

Знаете ли - само преди 2 седмици карах в Италия. Ами там планинските пътища са много по-тесни от нашите планински и на места едва има пространство да се разминат 2 коли. Но за 1 седмица шофиране там не видях нито един "състезател". Не е до широчината на пътищата, до манталитет и недостатъчни санкции за нарушителите е. Врочем, бул. Сливница, където е станала катастрофата е доста широк, както и Черни връх при случаите със Семерджиев и преди това с Милен Цветков.

2

Анонимен

преди 1 година

Оправете пътищата да са широки и поне 3 платна. На двулентовите пътища сложете едно 3-то платно за да може да се изпреварва нормално без да се трепят хората по завоите. Вместо *** на всеки километър и ограничения по 30км/ч и легнали полицаи да си трошим колите направете пътищата широки. Който иска да кара бързо, да кара, който иска да кара спокойно също да може. Парите от глоби не се събират, не се и ползват по предназначение. Вместо да глобяваме без последици, ОПРАВЕТЕ ПЪТИЩАТА!

1

Анонимен

преди 1 година

Първа и най-важна стъпка е кат да се разтури и закрие.