McDonald's зави към рапа

Компанията за бързо хранене ще плаща на известни рапъри да включват името на 'Big Mac' в текстовете на песните си
30 мар 2005 10:23,
McDonald's зави към рапа
Рапърите ще възхваляват хамбургера, но критиците се противят на идеята, защото основната публика на рапа са децата, много от които страдат от затлъстяване.

Компанията за бързо хранене McDonald's предложи да плати на известни рап изпълнители, за да включат 'Big Mac' в текстовете на техните песни, съобщи ВВС.

Според списание Advertising Age, веригата заведения ще заплати на рапърите по 5 долара за всеки път, когато изпълняват своя песен с включено в текста име на хамбургера. Според компанията идеята се е зародила, тъй като рапът се харесва предимно от младите хора.

Все пак критиците заявиха, че планът е “измамен”, имайки предвид факта, че песните се слушат от деца, при които нивото на затлъстяване се превърна в огромен проблем.

Няколко марки продукти се радват на голям успех в САЩ, след като известни рапъри започнаха да включват имената на продуктите в песните си. Сред ощастливените марки са Courvoisier, Gucci, Dom Perignon, Bentley и Porsche, а музикантите, които пеят за продуктите, включват Jay-Z, 50 Cent и Snoop Dogg.

Списанието допълва, че McDonald's няма да плати предварително цялата сума, а ще определя възнаграждението според излъчването на песните. Компанията ще има последната дума по отношение на подходящите думи в текста, но музикантите ще задържат артистичния контрол върху това как те се включват в песента им.

Веригата за бързо хранене допълни, че инициативата е в съответствие с глобалната маркетингова кампания, стартирана през 2003 година, и е насочена към хора на възраст 18-34 години.



Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации