Провокация на задната седалка: За секса и модата

Красавици представят новите колекции в провокативни кадри
3
Провокация на задната седалка: За секса и модата
Снимка: Tom Ford

Сексът продава. Твърдение, което през годините е доказвано многократно от голям брой дизайнери в модните къщи.

Има някои брандове обаче, които не просто използват секса и провокацията за продажби, но го припознават като свой емблематичен почерк в индустрията.

Най-явният пример за такава марка е Tom Ford, които и до ден-днешен не изневеряват на стила си.

Последната рекламна кампания за пролет-лято 2018 идва от професионалния обектив на Стивън Клейн и пресъздава истински трилър със своите кадри.

Джоан Смолс, Карен Елсън и Имари Караня застават пред обектива както през деня, така и през нощта с новите предложения на марката и концептуална линия, която подхожда повече на сценарий за убийство.

Позиращи в багажника на кола, голи само по чанта или тичайки в нощта, красавиците представят коктейлни рокли, кожени якета и описващи тялото блейзъри.

Проследете ретро филма на Tom Ford в галерията на Тialoto. 


3
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
5
 
3
 
! Отговори
....... преди 7 месеца
tezi nali sa gur4avi i po dvama v bagajnika se subirat daje . ia da sum az , s obema mi 6te mi stur4i korema prez kapaka