"Забавно лято, грижовна есен" и едно "Златно сърце"!

Кампанията получи отличие за благотворителност и корпоративна отговорност
18 дек 2018 12:07, Джесика Вълчева
0

2601 гледания   |  Още видео

Програмата "Забавно лято, грижовна есен" помага на над 650 деца да се забавляват и да учат. Кампанията беше наградена преди дни със "Златно сърце" по време на годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на списание "Бизнес лейди".

"Забавно лято, грижовна есен" се провежда за четвърта поредна година и е организирана от фондация BCause и "Филип Морис България". Тя се проведе в 14 общини, 23 градове и села от четири български региона – Благоевград, Кърджали, Силистра и Хасково. Тя е част от инициативите на "Филип Морис Интернешънъл" за корпоративна социална отговорност за подпомагане на местни общности в тютюнопроизводителните региони.

"Наградите показват, че някой друг те е забелязал. Работим в тютюнопроизводителните райони на България. Целим всеки да получи по нещо – децата любопитни уроци, а възрастните съвети по предприемачество. Шестнайсет екипа работеха по разнообразни идеи от магазин за детски играчки, до морски капитан", сподели организаторът на инициативата и част от Фондация "BCause" Елица Баракова.

В студиото на "България сутрин" тя отбеляза, че от Фондация "Bcause" организират всяка година Академия за учители.

"Всяко лято почти 700 деца участват в Академията. Там те се срещат с млади будни преподаватели. Тази година направихме специална академия с 3 села от района на Дулово. Учителите споделят как децата са започнали да ги слушат повече, след като приложат това, което са научили от Академията", разказа Баракова. 

От ефира на Bulgaria ON AIR гостенката призова всеки, който иска да направи дарение в сайта на ДМС. "Българите, които живеят в САЩ и плащат данъци там, могат да получат данъчно облагане, ако дарят на нашия сайт. Това е нова функция", отбеляза още тя.

 


0
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари