Култовият "Трабант"! Вече и тунингован, дори с гребло на снегорин

Фенове на източногерманската кола се събраха отново в Търново
Обновена: 16 мар 2019 19:09 | 16 мар 2019 19:05, Екип на Bulgaria On Air
23

4659 гледания   |  Още видео
Стотици фенове на култовата източногерманска кола "Трабант" се събраха за поредна година във Велико Търново. Те се насладиха на дефилето по улиците на старата столица с ретро возилата.

Първата среща на евродепутата Ангел Джамбазки с "Трабант" била по време на студентството му, когато в свободното си време припечелвал като доставял пици по адреси в София, предаде Bulgaria ON AIR.

Сред организаторите на трабант феста и един от най-запалените фенове на ретро автомобилите е и депутат от "Обединени патриоти" - доц. Милен Михов.

Вече 30 години той е горд притежател на трабант, модел 1987. И до днес той не е изневерявал на марката, а автомобилът му има специално място на паркинга пред Народното събрание.

В парада и тази година се включиха и тунинговани трабанти, като кабрио, лимузина и високопроходимо трабантче с гребло на снегорин.


 


23
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
15
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Зимата на 1985 г. Студ и сняг. Отивам на работа.
Трябва да кача баира по Драган Цанков до Телевизионната кула.
Пред мен лади и москвичи танцуват, ха на ляво, ха на дясно!
Моят двутактов Трабант пър-пър, покрай тях и бавно и славно изкачи баира.
Бях млад и щастлив.
ТОВА Е ЯКО
ХАХАХАХАХАХАХАХА
14
0
 
1
 
! Отговори
№10 преди 1 месец
Хал хабер си нямаш от Трабант! Отварял ли си скоростна кутия на тази машина, че пишеш глупости? Имаш ли представа как работи фрайлауфта?
13
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Ерик Хоникер е жив
12
1
 
0
 
! Отговори
До varg преди 1 месец
Да както и налъмите-най хубавото комунистическо сабо!
11
1
 
3
 
! Отговори
varg преди 1 месец
Легендата Трабант никога няма да умре.Това е най-добрата комунистическа кола на всички времена.
10
0
 
3
 
! Отговори
До друг Стар от Стар преди 1 месец
Фрайлауфа на Траби беше само на четвърта,а на Варбург от първа до четвърта.След Трабанта имах Вартбург -комби и дъщеря ми неизключила фрайлауфаго оставила на скорост ,но с фрайлауф тя не държи и на Вишнева и Св.Наум,заключва прави няколко крачки и вижда че колата тръгва сама надолу и хуква до нея но неможе да отключи и да я спре,тича и крещи срещу движението .И добре че точно срещу Руското,колата подскача леко кривва и се удря в една стеничка и я събаря.Ужас беше,тя беше съвсем млад шо
9
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Зимата на 1985 г. Студ и сняг. Отивам на работа.
Трябва да кача баира по Драган Цанков до Телевизионната кула.
Пред мен лади и москвичи танцуват, ха на ляво, ха на дясно!
Моят двутактов Трабант пър-пър, покрай тях и бавно и славно изкачи баира.
Бях млад и щастлив.

Сега карам една скучна Корола. Вече 8 година не ще да се развали тая пущина, а с Трабито през месец-два си спретвахме ремонтчета.

Всяка кола трябва да се уважава,защото е нея е вложен човешки труд! Дори в най-лошата!
8
1
 
11
 
! Отговори
шматка преди 1 месец
Нека си говорим истината
Никой не мечтаеше за Трабант.Хората ги купуваха защото нямаха избор.
Мечтаеше се за Лада полски ФИАТ.
Мечтата през 80те беше Лада 7ца със седарки Рекаро хубава музика самоделно "барче" на тунела халогени и тъмни задни стъкла.
Беше равносилно на ЕС класа
7
0
 
8
 
! Отговори
Жо преди 1 месец
ТРАБАНТЪТ е елементарно проста кола с минимални изисквания за поддръжка и ремонт.Ако акумулаторът е слаб, може да стартираш двигателя, като вдигнеш на крик лявото предно колело, даваш на контакт, включиш на първа и завъртиш колелото на половин оборот.
Пали от раз!
Коя друга кола можеш да стартираш по този начин?
Прибирал съм се през нощтта с един работещ цилиндър на двигателя от Пампорово до София.
На сутринта открих скъсана жичка, свързах я и проблемът се реши.
6
3
 
4
 
! Отговори
друг стар преди 1 месец
До Стар
--------------------------
Абе култовото бе,че бяхме млади и хубави.Фрайлауф трабанта нямаше,имаше вартбурга.
5
0
 
2
 
! Отговори
До 3 преди 1 месец
Вижда се само ,,качествени " автомобили си карал,ама смяташ ли че някой го интересува какво е карал някой си анонимник.Аз пък гледах как се строи ЦУМ,не знам как се връзва това със твоя шмайзер?
4
6
 
8
 
! Отговори
Стар преди 1 месец
Кое му е култовото на това мукавено недоразумение.И като му туриш и 330 грама масло на 10 литра става съвсем,,култов" по отношение на цена на горивото.Особенно сега през зимата-Като добавим и, че не е особенно удобен ,не искам да си спомням колко ,,култово "съм си прекарвал в началото с ,,бастуна" след това да свикнеш с фрайлауфа,да я задавиш преди да я загасиш/за да тръгне на другият ден/Абе въобще-приключение и ,,начин на живот"
3
5
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Аз когато съм карал Трабант тези всичките са били на бащите си у шмайзера. След трабанта съм имал Москвич дванайстак. След него жигули. След нея лада 1500 s. След нея лада 1600. В по ново време имах опел аскона 1600. След нея Лначия делта интеграле. В момената съм с мазда 6. След някоя година ще я сменя с БМВ и така до края на света.Никога не съм робувал на вещи сменявам ги като носни кърпи.
2
9
 
7
 
! Отговори
Burzum преди 1 месец
ХахахаххХ нямам думи ...Бах та в държавата...а Търново е невероятна провинция...
1
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Трабанта се превърна в Култова машина!
-)))))))