Установиха какво причинява "мозъчната мъгла" при дълъг COVID-19

Близо 200 са известните симптоми на продължителната инфекция
26 фев 2024 19:00, Елка Василева
Установиха какво причинява "мозъчната мъгла" при дълъг COVID-19
Снимка: архив, БГНЕС

Учени от "Тринити колидж" в Дъблин и изследователи от FutureNeuro са достигнали до важно откритие, което дава яснота за състоянието, известно като "мозъчна мъгла" и когнитивните нарушения при някои пациенти с дълъг COVID-19, съобщи електронното издание "МедикълЕкспрес".

Резултатите от изследването са публикувани в специализираното издание Nature Neuroscience.

Известните и описани досега симптоми на продължителната инфекция COVID-19 са почти двеста, като повечето пациенти се оплакват предимно от умора, задъхване, проблеми с паметта и мускулни болки. Преобладаващата част от пациентите с COVID-19 се възстановяват напълно, като продължителността на симптомите над 12 седмици се счита за дълъг COVID-19. От пациентите с този тип на инфекцията под 50 на сто имат неврологични оплаквания като умора, "мозъчна мъгла" и когнитивни нарушения.

Авторите на изследването са установили, че при пациентите с "мозъчна мъгла" се наблюдава нарушение в целостта на кръвоносните съдове на пациентите.

"За пръв път успяхме да докажем, че спукани кръвоносни съдове в човешкия мозък в комбинация с хиперактивна имунна система може да са водеща причина за "мозъчната мъгла", свързвана с дългия КОВИД, каза проф. Матю Кембъл, преподавател по генетика в Тринити колидж и главен изследовател на FutureNeuro.

Изследването е започнало в разгара на пандемията през 2020 г. върху пациенти с дълъг КОВИД и с болни, хоспитализирани в болница "Сейнт Джеймс" в Дъблин.

VladTepes преди 1 месец
Отдавна е известно ефективно лечение - руския препарат пожопин, дряновица или пръчка от ратан.

Гражданка преди 1 месец
Гледане на бтв, нова, турски сапуни и ергенът я причиняват.

да благодарим на американската фирма и китайския и аутсорсинг партньор че изтърваха лабораторията в Ухан и на амариканския конгрес че посочи механизма... сега знаем откъде ни е дошло... обаче цензурата така пусна новината в този сайт че редовият Гуньо да не се усети хахахаха

за съжаление антиваксърите и антимаскърите са с трайна мозъчна мъгла и когнитивни разстройства

Остана само да установят кое причинява мозъчната мъгла у хората, тичащи да се набодат с експериментален еликсир.

До Идеалист "както при естественото боледуване така и при генетините ваксини" --------------- малка подробност, спайк протеинът при чинно натровените е в пъти повече! Да не говорим, че клетки от всички органи са "инструктирани" да го произвеждат и съответно имунната система започва и тях да унищожава. При нормално боледуване инфектираните клетки са в белия дрон и унг лигавицата.

ние това го знаем преди 1 месец
Сега остава да кажат и че спайк протеинът уврежда кръвоносните съдове и ще имаме поредната "коспиративна теория" превърнала се на 100% в реалност.

Идеалист преди 1 месец
Благодярение на малцина честни лекакари само около 30 % се ваксинираха и от тях поне 1/3 не си поставиха инжекцията и тя замина да вкасинира плъховите в каналите, това се случи, поради сърцатите и милостиви мед. сестри. Около 50 % проболедуваха и 20 % и до сега не са боледували. Смъртността според очевици е била по-малка от Италия. У нас хората умираха по болниците поради липса на персонал и некомпетентно лечение. Далаверата с вкасините беше много голяма, на високо европейско ниво. Амин!

Идеалист преди 1 месец
Проблемът е, че за вксинационен е избран шиповия протеин на вируса, чиято информация за неговото производство е кодирана в изкуствената информационна РНК. Шиповият протеин, не само служи за влизане на клетките на заразения, но и активира кръвосъсирването, както при естественото боледуване така и при генетините ваксини. Тези факти ги каза един от работилите по тези ваксини американски учен. Бързо го заглушиха. Днес много често наблюдаваме белодробни тромбози.

до 2 преди 1 месец
"отказвайки доказани и клинично одобрени ваксини, вие застрашихте не само своя живот и живота на свои близки, но и живота на много хора" Хей, лъжливо, долно същество! ваксините до ден днешен са експериментални, защото не са минали 5 години от как има ковид. А истината е точно обратното. Опитвайки да налагате експериментални ваксини без да давате адекватна информация на хората, вие застрашихте живота на много хора... а тепърва ще излизат наяве трайните вреди. Всичко най-лошо, твар!

Докторе, ако не знаеш как да постъпиш, постъпи човешки. Mark Twain

К0зякТр0лФерма преди 1 месец
Фазер Бустер Ударете и за Земния си Живот - Не го Мислете!

1262 преди 1 месец
Като гледам тук много са в мозъчна русобесна мъгла. И ще са в нея доживот.

Демек микроинсулти и после след време чаооо!

Виц! - Докторе, какво работиш в момента? - Търгувам с човешки органи... - А бе, ти сърце имаш ли бе!? Отговор: - Сърце - не вчера го дадох, обади ми се другата седмица. Тогава може на някой преди да почине в болницата да му вземем сърцето и да му пишеме Ковид!

Боже преди 1 месец
Не се спряхте'Да ви го...останалото си знаете.

- Минзухарко братко, имаш ли си татко, тебе да обича? Как се той нарича? - Имах ех, почина от ваксина. Сечко се зовеше, много лошав беше. - Минзухарко братко, като нямаш татко, имаш ли пък майка, за теб да се вайка? - Машеха мий майка, тя за мен не вайка, нито ме обича - Марта ваксинарка се нарича. Минзухарко братко, като нямаш татко, като нямаш майка за теб да се вайка, имаш ли сестриче, тебе да обича? - Бялото кокиче е на мен сестриче, с него ние двама сме без татко, мама. Две деца сиротни, бе

Натровиха хората с какво ли не, сега ще мислят как да ги лекуват.

ЕПМ преди 1 месец
Я си го.. знаете нали?

Да знаете, че след това трябва да изкарате къс ковид и мъглата се разсеива.