"При Терзиев видях една кампания, която много удобно би паснала и като представяне на една компания със социална насоченост. Тук неговото корпоративно минало е доста подходящо за ролята на кандидат-кмет. Социалната насоченост я виждаме, дали всичко е свършено както трябва, така че тази му роля добре пасна", каза психологът Ина Иванова в студиото на "България сутрин".
Според нея Ваня Григорова е кандидат, който има какво да покаже.
"И с работата, която е вършила в миналото е много подходяща за позицията, която кандидатства. За хората, които не са запознати с нейния образ в миналото и нещата, които е правила, не стана достатъчно ясна нейната експертиза. Много е ключово да се обърне внимание, че когато един човек, който е с много голяма експертиза, се подготвя за предизборна кампания, ролята на екипите, които го подкрепят, е много ключова", добави Иванова в ефира на Bulgaria ON AIR.
По думите ѝ кампанията на Васил Терзиев е била "безопасна" под някаква форма.
"Може да прочетем някои сходни прилики с първите кампании, които имаше Кирил Петков - бизнесменът, който е успял и който иска да изпълни някаква идеална цел. А за посланията нещата се размиха - или не бяха много ясни посланията, или бяха много плахи и се притесняваха нещо друго да не излезе на преден план. Фокусът беше другаде - кой ще каже, че не иска да се обръща внимание на училищата, кой ще каже, че не иска да се обръща внимание на кварталите?", каза психологът.
Тя е на мнение, че някои от кампаниите на политиците са предизвикали присмех в избирателите.
"В кампанията на Хекимян видяхме фотосесия с кученца, видяхме използването на славата на някои инфлуенсъри - отново при него. Силно се надявам, че това, което са ни говорили до момента, ще е това, което ще виждаме и занапред", коментира Ина Иванова.
Гледайте целия разговор във видеото.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase