Гражданската авицаия в България става на 71 години

Щурман с 14 000 летателни часа разказва в Авиошоу
Обновена: 1 юли 2018 07:28 | 30 юни 2018 21:24, Екип на Bulgaria On Air
17

4018 гледания   |  Още видео

На 29 юни се навършиха 71 години от първия редовен пътнически полет в България. На 29 юни 1947 година JU-52 дава старта с полет Бургас-София, разказва Авиошоу на Bulgaria ON AIR.

Предаването дава думата на щурман Цоло Цолов - с 14000 летателни часа, започнал от военноморската авиация, кап. Иван Вълчинов от селскостопанска авиация, с внука на пилота Андрей Тимев, Андрей Иванов за книгата за дядо му "20000 часа в полет" и с Виктор Веселинов от 9 кл. в професионална гимназия по транспорт Макгахан, получил почетна грамота от Асоциацията на ветераните в българската гражданска авиация и Асоциацията на българските авиокомпании - съорганизатори на събитието.

Във втората част на епизода Александър Богоявленски показва как минава един ден на симулатора. Обучението се провежда в Sofia Flight Training Center в северната част на летище София. Богоявленски "каца" на летище Варна в поредицата Стани пилот.

Гледайте целия епизод във видеото


17
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
0
 
! Отговори
Цветан Караилиев преди 4 месеца
До Анонимен 9 Може би и да има по-кретенско писание от Вашето,но аз не се сещам за такова!С часове мога да Ви разказвам,опирайки се на документи,за творчеството на проф.Цветан Лазаров,и кой от съветските другарчета е уредил България да няма самолетостроене!А Вие си сменете алкохола,вземайте си лекарствата редовно,и ако Ви остане мозъчен ресурс(едва ли)прочетете поне историята на българското самолетостроене.Нали сте ходил на училище поне до 8-ми клас,макар че не личи
13
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
A ZASHTO IVAN KOSTOV NE E V ZATVORA?
12
0
 
0
 
! Отговори
Батко преди 4 месеца
Номенклатура. Знам от първо лице.
11
0
 
3
 
! Отговори
Pencho преди 4 месеца
Авицаия-та в заглавието втори ден си стои.
10
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
До Анонимен

Еййй,освен самолети имахме и имоти в цял свят в комплект с авиацията и "Балкан",на най-добри места,всичко окрадоха,кой ги открадна?Дрисль овци!
9
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
А НЯКОГА ПРОИЗВЕЖДАХМЕ СОБСТВЕНИ САМОЛЕТИ И ЧАСТИ ЗА РАКЕТИТЕ В КОСМОСА,а сега сме девета дупка на кавала и произвежаме грънци,а цецомобилите ни "пазят".Мдааа
8
0
 
6
 
! Отговори
Пламен преди 4 месеца
По-долу "виждам" 6 мнения "анонимен"?? Г-да, другари, фелдмаршали, майсторе, или кой както се самоопределя, "анонимен мнение няма"! Не'с па?(френски)
Добре, че са Уиз еър и Изи джет да могат да се придвижват българските гастербайтери - нашите синове и дъщери до работните си места. Ако ги забранят или ограничат - един вайбър и скайп ще ни останат.
7
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Пдти номер, за такъв като тебе е бил големия банан и явно си го получил.
6
11
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Костов продаде онова което така или иначе не струваше нищо. Печелившите отрасли си ги запазиха по-равните другари.
5
10
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
До Анонимен

"Ама искахте банани и ви дадоха, е един голям банан май накрая......"
Ей, нещастник. Аз нищо не съм искал. Тея, дето бяха на власт преди, останаха на власт след, без да питта искаш или не искаш. Когато тръгнаха да искат, един заплаши с танковете, затова трбява да ти е ясно, колко става с искане. Мен никога, никой, за нищо не ме е питал, какво искам. Ако беше, каквото аз исках, щеше да е рай на Земята, а не адската дупка, която е сега.
4
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
До Анонимен 2

Ние не я заменихме. Замениха я хората на Ваньо Костов, за няколко стотин милиона, в техните джобове, ест., когато цялата работа струваше поне два тогавашни милиарда.
3
3
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
По-голямата част от авиационната ни техника също навърши 71 години...
2
6
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
До Анонимен 1

Заменихме цялата авиация за бонбонки "Тик-так". Голяма далавера напрайхме.
1
13
 
36
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Гражданска авиация имаше при социализма и работещи летища във всеки окръжен град. За селскостопанската пък да не говорим на какво ниво беше. Ама искахте банани и ви дадоха, е един голям банан май накрая......