5-дневна диета, с която да рестартирате тялото си

Започнете с чаша филтрирана вода с изстискан ½ лимон
9
5-дневна диета, с която да рестартирате тялото си
Снимка: istock

По празниците си позволяваме да похапнем разнообразна и тежка храна, която вреди не само на тънката ни талия, но и затормозява организма с трудната обработка, която изисква. Връщането към нормалния ритъм не е никак лесно и затова тялото се нуждае от специален детоксикиращ режим, който да го тласне към здравословното хранително ежедневие.

На кои храни да наблегнете:

1. Противовъзпалителни храни: борят се с възпаленията, причинени от захарите, млечните продукти, алкохола. Това са плодове, зеленчуци, пълнозърнести храни, бобови, подправки и полезни мазнини (авокадо, семена, ядки).

2. Мазнини, фибри и протеини. Правете всичко възможно да включвате и трите вида хранителни вещества във всяко хранене, за да бъде то балансирано, а стомахът да се чувства сит за дълго време.

3. Хидратирайте се. Започвайте всеки ден с чаша вода с изстискан в нея ½ лимон. През деня наблягайте на водата, билковите чайове и кокосовата вода.

4. Упражнявайте се. За да се върнете към обичайния си ритъм на живот, не трябва да спирате да се упражнявате. Тренировките ще ви помогнат да засилите метаболизма и детоксикирате организма.

5. Балансирана храна. Планирайте всички хранения за деня. Така ще ви е по-лесно да сте сигурни, че се храните балансирано и не приемате излишни калории.

Ето и един примерен хранителен план за 5 дни, който ще детоксикира тялото ви:

Ден 1

Започнете с чаша филтрирана вода с изстискан ½ лимон в нея или чаша билков чай.

Закуска: Чаша смути от плодове или зеленчуци по ваш избор. Добавете към него и малко джинджифил, който допринася за детоксикирането.

Сутрешна междинна закуска: 1/3 чаша хумус, примесен с копър, сервиран върху нарязана краставица за топене.

Обяд: Салата с кейл, смокини и лешници. Към нея може да се добави малко риба тон по желание.

Следобедна закуска: 1 чаша зърнена закуска по избор (без захар) с кленов сироп и лимонов сок. Добавете малко сушени плодове и ¼ чаша ядки по избор.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


9
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
след тежката вечер ...една купа зелева чорба
и след това рестарт и наново яденье и пиинье
8
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Храненето трябва да е балансирано като вид и количество, а когато човек реши да си направи прочистване - може спокойно да покара 1-2 дни на чиста вода или плодове. И е евтино, и е наистина прочистващо.
7
1
 
13
 
! Отговори
смутен от смутита преди 3 месеца
"На кои храни да наблегнем ?"

- На всички храни в малки количества .

И стига сте ни пробутвали вече тези екзотични глyпости - скъпи и прескъпи.Бабите ви сигурно само смутита и кленов сироп са пили ...
6
1
 
9
 
! Отговори
анонимен преди 3 месеца
ХРАНЕТЕ СЕ НОРМАЛНО ОТ ВСИЧКО ПО МАЛКО НЕ СЕ ЛИШАВАЙТЕ ОТ НИЩО. НЕ ГОВОРИМ ЗА ПРЕЯЖДАНЕ. ТОГАВА СТАВА СТРАШНО. БАЛАНСИРАНО ХРАНЕНЕ БЕЗ ДА ЛИШАВАТЕ ОРГАНИЗМА ОТ НИЩО.
5
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Търговците на "еко" продукти финансират подобни писаници
4
1
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
А без филтрирана вода няма ли да стане. Как ги измисляте тези глупости?
3
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Най-добрата диета става в седмицата преди заплата. И не е нужно да смяташ калории, те тогава са много назад.
2
1
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
пълни простотии,,,,къде живеем в българия или ?,,,смутита , хумуси, баба ти все такова е яла,,,,, айде стига сте си подлагали зад*ниците с чъжди елементи!
1
1
 
20
 
! Отговори
Народна Просвета преди 3 месеца
един нормален диабетик би умрял в опита си да се рестартира, а салатите с чуждици и почепни за хипстъри, си ги яжте.