Образование и бизнес: рЕволюция: Да върнем децата в училище!

Седмото издание, организирано от Bulgaria ON AIR, е на 16 ноември
Обновена: 24 окт 2017 13:14 | 24 окт 2017 13:10, Венцислава Вельова
10
Образование и бизнес: рЕволюция: Да върнем децата в училище!
Снимка: Bulgaria ON AIR

Международни експерти и лидери ще споделят идеи, проекти и иновативни тенденции на конференцията "Образование и бизнес: рЕволюция", организирана от национална телевизия Bulgaria ON AIR. На 16 ноември в "София Хотел Балкан" лектори от цял свят ще представят иновативни идеи и практики, чрез които образованието и бизнесът си партнират успешно. Конференцията ще предложи различни гледни точки с теми като иновациите и модата – изграждане на мостове между поколенията, либералния подход в образованието и скандинавския модел, ролята на компютърните игри като ключ към бъдещето, агресията в клас, киното като огледало на обществото и други.

Сред панелистите на "Образование и бизнес: рЕволюция" ще бъдат експерти в образованието и социалното развитие. Участие ще вземе Фабиен Флори - директор на Френския институт в София; Майкъл Форбс - посланик на Ирландия; Даниеле Фитоле - основател и президент на IFDA, италианска академия за мода и дизайн; Детелина Смилкова - вицепрезидент на ВУЗФ; Мартин Кадинов – регионален мениджър ЕSL, най-голямата световна организация в сферата на електронните спортовe; Хатем Атала -  изпълнителен директор на фондация "Анна Линд"; режисьорът Стефан Командарев и други. Всички лектори вижте тук http://edu-business.info/#speakers.

Конференцията е част от политиката на Bulgaria ON AIR и цялата Investor Media Group да насърчава и разпространява проекти в подкрепа на образованието.

Събитието е със свободен достъп, а желаещите могат да се регистрират на адрес: http://edu-business.info/.


10
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
1
 
! Отговори
ан преди 1 година
в началото на 90-те години нашите деца ги лапваха като топъл хляб ,без да питат кой вуз са завършили,защо ли.......защото имаше образование и в най малкото село и учителите бяха мотивирани и децата дисциплинирани
а сега ходят да се развличат в училище
нови технологии-как ще научи формулите ако не ги напише няколко пъти с лист и химикал,ами задачите по математика
най лесно и за учителите давайте тестове и преписвайте ученици
чакаме ви във вуз ,за да ви ограмотим а не научим на не
9
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Уча децата си сам, на това, което считам за важно. Съжалявам, но не познавам един човек, който да е успял и преуспял, на база на гимназиалното си образование. Всеки му се е налагало, да учи извън училище и то много. Не съм усвоил едно полезно умение, на което баща ми, да не ме беше научил. Считам 11 от 12 години в училище, за загубено време и смятам, че ни трябва нова система, която наистина да ни учи на полезни и практични знания, все едно сме в университета, че иначе е много скучно !
8
0
 
0
 
! Отговори
Helleborus преди 1 година
И защото сме се примирили, че децата ще са там, че никой няма да ни пита какво да учат, какъв да е реда, всякакви умници се надпреварват да управляват този безценен материал, нашите дечица. Да ги оформят по свое виждане, да експериментират. Никой няма да направи нещо добро за децата, ако говорим за политика или НПО. Ще се говори, говори и ще става по-зле. Защото имат други цели спрямо децата ни, те формират електорат, управляем народ. Ако родителите искат личности, трябва да се намесят лично.
7
0
 
2
 
! Отговори
Helleborus преди 1 година
По света държавното училище е избирано масово, но е избирано заради определени свои предимства. Защото е евтино, достъпно, не иска усилия. Така че да, може голям процент да го избира, но все пак говорим за избор на базата на качества, които родителят вижда. Ако родителят не търси лесното и евтиното, а иска да направи повече, може да избере и по-трудния път. Ние тук много бъркаме, когато гледаме на училището не като на нещо, което избираме, а като на място, където децата са задължени да бъдат.
6
0
 
1
 
! Отговори
Helleborus преди 1 година
Между училище и семейство не може да има спорове, би трябвало да е едно и също. Семейството възпитава и обучава детето, назначава учители и получава и резултата, който цели. Когато българските семейства постигнат това, ще стане ясно какви сме ние като общество и какви ценности имаме. Сега получаваме резултат от труда на друг ум, с други цели. Всички тези дипломати имат отношение с нашите деца, само след като децата навършат 18. Дотогава могат да дават предложения, обръщайки се към родителите.
5
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
нали децата бяха бъдещите строители на социализма. КЪДЕ Е СЕГА ТОЙ....
4
0
 
0
 
! Отговори
Helleborus преди 1 година
Имаш грешка на думата иновативно, но общо взето това ще е дискусията. Образованието в България ще се оправи, когато родителите го вземат в свои ръце и стане българско образование. Тогава те ще вземат онези решения, които сега вземат чиновниците и ще зададат коректно условието на задачата към учителите. Какви учебници искаме, какви училищни правилници да се спазват, за да има ред и спокойствие, какви ценности да се преподават. Тогава продуктът, който получим, добър или лош, ще е автентично наш.
3
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Да суспендираме и деконтаминираме несъвършеното екстраполиране на неивонативното проблематично унаследено преекспониране на текущата, зародена в миналото, проблематика. Либерта матриал! Има пари за усвояване, за да може да се натворят проблеми и за следващите.
2
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
И зад училище все тая.
1
0
 
2
 
! Отговори
усвояваме преди 1 година
След 2020 ще има инициатива: "кога върне чумата на хората децата". Конгоански да не забравите да вкарате, дават допълнителна субсидия.