Машинистите сгафили и дерайлирали вагоните на "Чайка"

Тотална проверка на всички системи за безопасност в БДЖ
Обновена: 19 окт 2010 12:41 | 19 окт 2010 12:40,
70
Машинистите сгафили и дерайлирали вагоните на "Чайка"
Снимка: БГНЕС

Грешка на машинистите е довела до дерайлирането на вагоните край Септември, съобщи транспортният министър Александър Цветков.

Той заяви, че ще настоява да бъде потърсена и наказателна отговорност, освен административното наказание, което се очаква да понесат.

Назначена е пълна техническа проверка на композицията, както и на прегледите, според които влакът е бил технически изправен.

"Причините за вчерашния инцидент са престъпна безотговорност на служители на БДЖ, които с това изложиха на риск живота на пътуващите, на много българи.

Още по темата

Възложил съм тотална проверка на всички системи за безопасност на БДЖ, на качеството на извършените ремонти, на разпределението на отговорностите в БДЖ по отношение на безопасността и ремонтите.

В рамките на следващите дни ще стане ясно какви са резултатите. Ако се докаже, че шефът на БДЖ инж. Пенчо Попов също има вина за случилото се, ще му поискам оставката", допълни още Александър Цветков.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


70
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
47
0
 
2
 
! Отговори
до 40 преди 13 години
Уффф, мерси!Ама с вашите професионалноизкривени съкращения ми изправихте косите. :)
46
0
 
3
 
! Отговори
Колю преди 13 години
Не става въпрос за Кончар в Загреб, а за Кончар-София
45
2
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
То и за спалния вагон дето изгоря и загинаха хората го отнесе шафнера, единствения който се е опитал да помага. България?????
44
0
 
0
 
! Отговори
до 40 преди 13 години
К'во, к'во?Как така ще ги пращат за ГПР в Кончар?Какво стана с нашите?
43
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
ГПР се прави където разпореди "Вазов" 3
42
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Не бе. Виновна е кака Пена, чистачката на депото. Ха-ха-ха. Те от край време директорите и министрите са невинни.
41
0
 
11
 
! Отговори
м преди 13 години
Не работя в сферата на транспорта, но и не е необходимо човек да е професионалист за да е наясно, че пак ще го отнесат обикновените машинисти и работниците от гарите, докато виновниците за плачевното състояние на БДЖ, сред които и оня Пенчо Попов (не го познавам, но съм с много неприятни впечатления от телевизионните му изяви) ще останат на сухо, че и ще се издигнат още в кариерата си. Скапана държава!
40
0
 
0
 
! Отговори
до 39 преди 13 години
Тя доста постоя поради рекламации, после нямаше много работа.... Но може и да си прав... ГПР само в Кончар ли го правят или и в Бургас?
39
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Модернизацията е от 2008 г., лятото. Пробега отдавна е минат...
38
0
 
2
 
! Отговори
Язе преди 13 години
Чвно от тия съкращения у БДЖ-то са останали само наши ора и малко таквия дека бачкаа. Ама тия дека бачкат трее да смогват да връшат работата и на "наще" ора...А се сетете след още некоя вълна съкращения на какво ниво че са железниците. И оня снощи по телевизоро ми обяснява как БДЖ си оставал най-безопасния транспорт. Абе да не ми ли прават впечатление зачестилите аварии дока не стане по-опасен от автомобилния?!?... Така че е, секи да се спасява как може. УСПЕХ НА СИЧКИ!
37
0
 
5
 
! Отговори
Знаещ преди 13 години
до 33 и 35 Обвръзката на локомотивните бригади сега е променена. Пловдивчани карат чайката само от София към Бургас и после сутринта връщат влак 8610 за София през Пловдив. А софиянци карат 8615 от София за Бургас и на другия ден връщат чайката. Точно за да имат необходимата почивка в Бургас
36
0
 
1
 
! Отговори
Смешници преди 13 години
За това е била 46 серия машината
35
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Точно с 46205 е била вчера, сега я карат майни, иначе соф. бригада няма как да се наспи след кат пристига след 23 вечерта в Бургас, а сутринта трябва да се яви в 4:10 в депо да тръгне обратно...
34
1
 
13
 
! Отговори
Мери преди 13 години
Има нещо, което се нарича политическа отговорност. Сред три инцидента не само шефът на БДЖ, ами и министърът трябва да си подаде оставката. Обаче това в нормална държава, а не в България. Ако Пенчо няма концепция за развитието на железниците, да не им е ставал шеф. Дори машинистите да са виновни, шефът им носи отговорност за тях. А не само да получава огромна заплата и да седи зад бюрото си!
33
0
 
1
 
! Отговори
Смешници преди 13 години
Чайката я карат със локомотиви 44 или 45, сега ако я карат пловдивчани може да е със 46 200
32
1
 
1
 
! Отговори
до 30 преди 13 години
46205 още няма пробег за ГПР - сранително скоро мина модернизация
31
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Прясно ремонтирани вагони но 29-74, а първокласния вагон е 19 40!!!! и поради него влака е скопен на 90 в този участък.
30
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
На 46 200 ГПР се прави на 200 000 км. БДЖ може да разреши 20% надпробег, значи 240 000 километра... Пробегът на 46 205 във всички случаи е над 300 000 км. Абсолютно съм сигурен, че на локомотива не е правен ГПР... Тези лупинги не се правят в депо Бургас, а там - на "Вазов" 3 в София. Какви виновни машинисти, какви пет лева. Карайте си скъпите "Пежа" и не говорете глупости. А за министъра... Какъвто министъра, такова и БеДеЖето...
29
0
 
5
 
! Отговори
Смешници преди 13 години
Помня преди година когато на Бързия влак Пловдив - Варна падна целия редуктор на машината, не само капака! Няколко минути преди влака да влезне в Стара Загора. Но няма как машинистите да видят за неизправност и за проблеми под машината! Бъдете сигурни!
28
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
редуктора си е останал да работи, маслото няма как да го забележат защото от кабината няма шпионка да гледат отдолу! Паднал е капака на редуктора на най задната ос по посока на движението, пътя там е с настави, прибави и шума в машината при 90км/ч.... Машиниста преди курс приема по документи и на външен оглед, и дали има авариен комплект - заземителни пръти, каска, алпинистки колан, дали има пожарогасители и тем подобни.... Все пак рем.бригада е предала локомотива като "изправен"